اصناف و بازاریان حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت اندیکا از اصناف و بازاریان شهرستان خواست که با رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، در راستای ترویج این فرهنگِ دینی سهیم باشند.

روح الله ظاهری رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقدیر و تشکر از اصناف و بازاریان که در راستای اجرای دستورالعمل گام دوم ستاد مبارزه با کرونا که تاکنون همراهی و همکاری خوبی داشتند گفت: از اصناف و بازاریان شهرستان درخواست می کنیم با رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، در راستای ترویج این فرهنگِ دینی سهیم باشند.

او افزود: رعایت قوانین وضع شده در ماه رمضان از سوی کلیه صنوف را الزامی دانستند و از بازاریان خواستند در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

 ظاهری بیان داشت: سرو غذا، ساندویچ و...در واحدهای پذیرایی نظیر رستوران ها،چلوکبابی ها و اغذیه فروشان از اذان صبح تا اذان مغرب و همچنین سرو هر گونه مواد خوراکی و نوشیدنی در اماکن صنفی ممنوع است.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت اندیکا با اشاره به ممنوعیت چاپ آگهی ترحیم و جشن های عروسی با عنوان صرف ناهار توسط چاپخانه ها گفت: رانندگان وسایل نقلیه ای که در واحدهای تاکسی سرویس مشغول به فعالیت هستند نیز موظفند از هر گونه تظاهر به روزه خواری و ایجاد آلودگی صوتی خودداری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.