مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه در بوشهر آغاز شد

مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع پنج هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های آسیب پذیر استان بوشهر آغاز شد.

مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه در بوشهر آغاز شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مرحله نخست رزمایش کمک مؤمنانه با رمز یا صاحب الزمان (عج) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر آغاز شد.

در این مرحله پنج هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال میان خانواده‌های زیرپوشش نهادهای حمایتی و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا در استان بوشهر توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در این زمینه گفت: سپاه امام صادق(ع)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره کل بهزیستی استان بوشهر، خیران، مردم و تعدادی دیگر از نهاد‌های استان بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، کمک‌هایی را ویژه خانوار‌های مددجوی کمیته امداد و بهزیستی و خانوار‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا جمع‌آوری کرده‌اند که ان شاءالله این کمک‌ها بین این خانواده‌ها توزیع می‌شود.

سردار علی رزمجو افزود: سپاه امام صادق (ع) در ابتدا آمار خانوار‌های آسیب دیده از ویروس کرونا را جمع آوری کرد که ۱۵ هزار خانوار در این مرحله شناسایی شدند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های قرار است بسته‌های معیشتی بین این خانوار‌ها و خانوار‌هایی که کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل بهزیستی معرفی کرده‌اند، توزیع شود.

او ادامه داد: ۴۰ هزار بسته معیشتی میان خانوار‌های مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و خانوار‌های آسیب دیده از ویروس کرونا در قالب رزمایش کمک مؤمنانه توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر عنوان کرد: هر بسته معیشتی به ارزش دو میلیون ریال و شامل برنج، گوشت سفید، گوشت قرمز، رب گوجه فرنگی، شکر ، خرما، حبوبات، روغن و اقلام بهداشتی است.

رزمجو بیان کرد: این بسته‌ها در سه مرحله توزیع می‌شوند که مرحله نخست آن امروز (پنجشنبه ۴ اردیبهشت) به صورت همزمان در جایگاه نماز جمعه بوشهر و جایگاه‌های نماز جمعه مراکز شهرستان‌ها انجام گرفت. 

او گفت: این کمک‌ها جدای از کمک‌هایی است که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی تهیه شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: مرحله دوم توزیع این بسته‌ها در سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ماه مبارک رمضان و مرحله سوم نیز در عید سعید فطر انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.