توسعه ورزش گلف در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خواستار توسعه ورزش گلف در استان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در نشست مجمع انتخابات هیأت گلف، با بیان اینکه نباید تبعیض و یا بی عدالتی از سوی هیأت گلف استان انجام شود بر توسعه رشته ورزشی گلف در هشت شهرستان این استان همراه با توجه به اصل مهم عدالت محوری تاکید کرد.
 
سید محمدتقی علوی با اشاره به اینکه توقع و انتظار از رئیس جدید هیأت گلف این استان به دلیل تازه تأسیس بودن آن در استان تا حدودی بالا است، افزود: برقراری تعامل و ارتباط لازم با اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد از سوی رئیس جدید هیأت گلف استان می‌تواند کمک بسزایی به ارتقاء و اعتلای این رشته ورزشی کند.
 
وی اضافه کرد: اهتمام جدی به مباحث استعدادیابی و آموزش از سوی رئیس جدید هیأت گلف کهگیلویه و بویراحمد، برای گسترش هر چه بیشتر این رشته ورزشی در استان ضروری است.
 
ظهراب محمودی تک کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت گلف کهگیلویه و بویراحمد مهمترین برنامه‌های خود را ساماندهی و جذب ورزشکاران، راه اندازی تعدادی سالن و زمین، برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری، توجه به مقوله استعدادیابی و جلب حمایت فدراسیون برای تأمین وسایل، تجهیزات و امکانات گران قیمت این رشته ورزشی دانست.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.