کاهش تلفات انرژی برق در چهارمحال و بختیاری

تلفات انرژی برق در استاان چهارمحال و بختیاری به عدد ۸.۶۸ درصد کاهش پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به برنامه ریزی دقیق و اجرای طرح‌هایی از قبیل تعویض گسترده کنتور‌های معیوب، تبدیل سیم به کابل خودنگهدار، جمع آوری برق‌های غیر مجاز، بهینه سازی شبکه‌ها و...، برای اولین بار در سال ۹۸، تلفات انرژی برق در سطح استان به عدد ۸.۶۸ کاهش پیدا کرد درصورتی که میانگین تلفات کل کشور ۹.۷ رقم خورد.

او به اجرای موفقیت آمیز طرح حذف قبوض به صورت کامل در سطح استان اشاره کرد و افزود: در زمینه مدیریت مصرف و پیک سایی نیز در سال ۹۸ پیک بار سبزی را رقم زدیم و جزو معدود استان‌هایی بودیم که مستمر در محدوده سبز قرار گرفت.

فرهزاد با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشور و شیوع ویروس کرونا در سال ۹۹ اضافه کرد: امسال ضرورت مدیریت مصرف برق بیش از پیش اهمیت دارد و در این خصوص در حال برنامه ریزی دقیقی هستیم و برای هر شهرستان سهمیه جداگانه پیک سایی اعلام خواهیم کرد.

او ادامه داد: اگر مردم همکاری لازم را داشته باشند و مدیران برق شهرستان‌ها نیز برنامه ریزی‌های جامعی در این خصوص انجام دهند در سال ۹۹ مجبور به اعمال خاموشی‌های اضطراری نخواهیم شد.

فرهزاد گفت: امسال همچنین ۱۰ پروژه برق رسانی تدوین شد و مورد تایید نیز قرار گرفت و در حال برنامه ریزی برای اجرای آن هستیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار