تولید در پارس جنوبی بی وقفه ادامه دارد

استاندار بوشهر گفت: با همت مدیران و کارکنان پارس جنوبی، تولید در پارس جنوبی در زمان شیوع کرونا متوقف نشد.

تولید در پارس جنوبی بی وقفه ادامه داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  استاندار بوشهر در نشست با مدیران صنایع نفت و گاز مستقر در عسلویه با قدردانی از همکاری مدیران این صنایع در زمینه مقابله با کرونا  بیان کرد: با همت مدیران و کارکنان پارس جنوبی، روند فعالیت و تولید در پارس جنوبی در زمان شیوع کرونا متوقف نشد که این امر با حساسیت ویژه وزارت نفت برای اجرای موازین سخت گیرانه بهداشتی محقق شد.

عبدالکریم گراوند با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های سخت گیرانه‌ وزارت نفت برای برای مقابله با کرونا در پارس جنوبی افزود: در حالی که نمی‌توان تولید کشور را در منطقه مهم عسلویه متوقف کرد، اما می‌توان با رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی، تولید را ادامه داد که این امر با همت مدیران صنایع نفت و گاز و کارکنان خدوم و زحمتکش در پارس جنوبی محقق شده است.

او ادامه داد: با وجود ابلاغ موازین سخت گیرانه  از سوی وزارت نفت، ما در جنوب استان دغدغه کمتری برای مقابله با کرونا داشتیم و مدیران صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در این زمینه نهایت همکاری را داشتند.

استاندار بوشهر هدف از سفر خود به عسلویه را شنیدن آخرین گزارش‌ها در مورد مقابله با کرونا در این منطقه عنوان کرد و گفت: گزارش‌های امید بخشی از مدیران منطقه پارس جنوبی در مورد مقابله با کرونا دریافت کردیم.

گراوند تاکید کرد: انتظار داریم با حساسیتی که وزارت نفت و مجموعه درمانی وزارت نفت دارد همین روند مقابله با کرونا در پارس جنوبی با قوت ادامه یابد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.