توسعه زیر ساخت فرودگاه زاهدان در دستور کار مسئولین استان قرار گرفت

تسریع اجرای پروژه‌های در حال احداث در فرودگاه زاهدان در دستور کار مسئولین استان قرار گرفته است.

شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از فرودگاه زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با بیان اینکه زاهدان مرکز استان است گفت:توسعه زیر ساخت‌های فرودگاهی هم برای رفاه حال  میهمانان و هم برقراری ایمنی پرواز‌ها در اولویت قراد دارد و این مهم باید سرعت پیدا کند.

او افزود:فرودگاه زاهدان قطعا توانایی راه اندازی پرواز‌های حوزه خلیج فارس و کشور‌های همسایه را دارد و آن‌ها را باید افزایش دهد و به همین جهت باند دوم فرودگاه برای در بر گرفتن هواپیما‌های پهن پیکر و پرواز‌های داخلی و خارجی راه اندازی خواهد شد.

اوتصریح کرد: با توجه به فرسودگی باند اول این فرودگاه موجبات برای ترمیمی این باند فراهم خواهد شد،گرچه که تمامی مسائل امنیتی و ایمنی در حال حاضر برای پرواز‌ها در این باند تدبیر شده است.

شهریاری خاطر نشان کرد : هدف ماه رفاه مردم و افزایش پرواز هاست تا بتوانیم قیمت بلیط‌ها را برای همشهریان عزیز کاهش بدهیم.

مدیرکل فرودگا‌های استان نیز در این بازدید خاطر نشان کرد:باند دوم فرودگاه در حال حاضر عملیات ساخت در آن در حال اجرا است و تا ماه‌های آتی برای نشست و برخواست پرواز‌ها آماده خواهد شد.

علی جزینی افزود:ما درخصوص فاصله گزاری اجتماعی در مبادی ورود مسافران در فردوگاه و هم ورود به هواپیما تدابیر بهداشتی لازم را در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار