خانه بمانید، در جشنواره شرکت کنید

در این خبر به معرفی جشنواره روز زمین پاک، جشنواره شعر و طنز و جشنواره بادبادک ها که به علت شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می شود می پردازیم .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حمید کربلایی حسنی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: جشنواره زمین من، شهر پاک به مناسبت دوم اردیبهشت روز زمین پاک آغاز گردید.

کربلایی حسنی افزود : این جشنواره با هدف تقدیر از سمن‌ها و فعالان محیط زیست شهر اراک و همچنین جذب ایده‌ها و نظرات فعالان محیط زیست، سمن‌ها و عموم شهروندان آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

او اضافه کرد:کلیه علاقه‌مندان، هنرمندان، ایده پردازان، فعالان محیط زیست و سمن‌ها می‌توانند ایده‌های خود را در خصوص حفظ محیط زیست و زمین پاک با استفاده از پیام رسان‌ها به دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۹۰۵۷۶۸۲۱۷۴ ارسال کرده و جایزه دریافت کنند.

  مسابقه شعر و طنز در اراک

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی همچنین با همکاری انجمن فرهنگی هنری استان مرکزی با هدف ایجاد و ارتقای نشاط در خانواده‌ها اقدام به برگزاری مسابقه شعر و طنز کرده است.

علاقه مندان می‌توانند حداکثر تا ۱۰ اردیبهشت ۹۹ نسبت به ارسال فیلم یا صدا از شعر و یا لطیفه خود به آدرس اینستاگرامی farhang_markazi و یا در پیام رسان سروش به آدرس farhang_markazi@ اقدام نمایند.

قالب اشعار آزاد و رعایت ارزش‌های قومی و زبانی و عدم هرگونه توهین و یا هتک این ارزش‌ها ضروری است، اشعار و لطیفه‌ها باید دارای ساختار طنز و یا حکمت آمیز و حداکثر زمان هر اثر ۵ دقیقه باشد.

به اشعار و لطفه‌هایی که ویژه ایام شیوع کرونا و در خانه ماندن باشد، امتیاز بیشتری تعلق می‌گیرد و به هفت شعر و هفت لطیفه برتر هر کدام ۲ میلیون ریال اهدا می‌گردد.

مسابقه طراحی و ساخت بادبادک در ساوه

  اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان ساوه با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم ماندن در خانه اقدام به برگزاری مسابقه طراحی و ساخت بادبادک کرده است.

زیباترین بادبادک از طریق نظرسنجی عمومی در کانال تلگرام ورزش ساوه به نشانی savehsport@ انتخاب می‌ شود؛ به زیباترین بادبادک جایزه تعلق می‌گیرد وآخرین مهلت ارسال و رای دهی ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ  ۹۹/۲/۵ است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.