ضرر مالی نیمار از پیوستن به بارسلونا/ پاریس برای ستاره برزیلی مقرون به صرفه تر است

در صورتی که نیمار به بارسلونا بازگردد، درآمد او کاهش چشمگیری خواهد داشت. 

ضرر مالی نیمار از پیوستن به بارسلونا/ پاریس برای ستاره برزیلی مقرون به صرفه تر استبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن برای حفظ نیمار در تیمشان، پیشنهاد مالی بسیار مناسبی به او ارائه کرده اند و در صورتی که ستاره برزیلی حاضر به ادامه کار در پاریس نباشد و به بارسلونا نقل مکان کند، با کسری درآمد شدیدی مواجه خواهند شد.

۳ فصل پس از جدایی نیمار از بارسلونا، او اکنون در آستانه بازگشت به نیوکمپ است، اما سران باشگاه پاری سن ژرمن نمی‌خواهند مهاجم برزیلی تیمشان را به راحتی از دست بدهند.

در طرف دیگر بارسلونا عزمش را برای بازگرداندن نیمار جزم کرده و حتی حاضر شده در قبال بازگشت نیمار به نیوکمپ، ۳ بازیکن را به باشگاه فرانسوی بفرستد.

باشگاه پاری سن ژرمن در قرارداد جدیدی که به نیمار پیشنهاد کرده، مبلغ ۳۳ میلیون پوند در سال را برای او در نظر گرفته است. همچنین نیمار با ادامه کار در این تیم می‌تواند همچنان درآمد سالانه ۱۲ میلیون پوندی از همکاری با بانک قطر که حامی مالی او به شمار می‌رود را کسب کند.

این در حالی است که بارسلونا برای ستاره برزیلی درآمدی سالانه معادل با ۱۹ میلیون پوند در نظر گرفته است، یعنی ۲۶ میلیون کمتر از آن چه نیمار در پاریس به دست می‌آورد.

۲ سال از قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن باقی مانده و ستاره برزیلی تاکنون در ۸۰ بازی که برای این تیم به میدان رفته، ۶۹ گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار