برپایی نهضت صحیفه‌خوانی توسط میثم مطیعی در شبکه سه

شبکه سه سیما امسال خواندن صحیفه سجادیه را به عنوان یکی از ویژه برنامه‌های رمضانی خود قرار داده است.

میثم فکری مدیر گروه معارف شبکه سه، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های رمضانی این شبکه گفت: برنامه سحرگاهی شبکه سه با نام «ماه من» همانند سال گذشته با اجرای نجم الدین شریعتی روی آنتن می‌رود. این برنامه سعی دارد تا ساعاتی پیش از اذان صبح، مخاطبان را با حال و هوای عرفانی همراه کند. از جمله برنامه‌های این ویژه برنامه رمضانی می‌توان به حضور دو تن از روحانیون برجسته کشور حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین هاشمی‌نژاد و حجت الاسلام والمسلمین حامد کاشانی اشاره کرد که با گفت‌وگو‌های مذهبی با مخاطبان همراه خواهند بود.

وی ادامه داد: رویکرد اصلی گروه معارف شبکه سه سیما همچون سال گذشته، حمایت از طبقات محروم جامعه است. در سال گذشته بحث افطاری ساده برای سیل زدگان را داشتیم و امسال هم پویشی متناسب با این ایام خواهیم داشت.

فکری اظهار کرد: با توجه به توصیه رهبر انقلاب به خواندن صحیفه سجادیه ما هم نهضت صحیفه خوانی توسط میثم مطیعی را هر شب از ساعت ۱۲:۳۰ بامداد خواهیم داشت. در دهه اول مناجات خوانی میثم مطیعی و سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد از حرم حضرت معصومه (س) پخش می شود. در دهه دوم هم میثم مطیعی مناجات خوانی می کند و سخنران حجت الاسلام سید مهدی میرباقری است.

مدیر گروه معارف شبکه سه همچنین گفت: ترتیل خوانی روزانه را نیز از ساعت ۱۴:۱۵ خواهیم داشت. برنامه سمت خدا هم مانند سالیان گذشته روی آنتن می‌رود، با این تفاوت که چهارشنبه‌ها احکام شرعی توسط حجت الاسلام فلاح زاده توضیح داده می شود. سخنرانی حجت الاسلام رفیعی هم ساعت ۱۱ صبح هرروز به صورت زنده از حرم حضرت معصومه (س) پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار