توزیع 90 هزار بسته معیشتی و بهداشتی برای خانواده های نیازمند در خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون بیش از ۹۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین مددجویان، نیازمندان غیر تحت پوشش وکارگران فصلی توسط کیمته امداد و مراکز نیکوکاری توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: فعالیت «پویش نذر سلامت» از ابتدای اسفند ۹۸ باتوجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای اقشار آسیب پذیر به ویژه کارگران فصلی، روز مزد و دست فروش شکل گرفت و هدف آن رفع مشکلات سلامت و معیشت بود.

او با اعلام اینکه در ابتدای شیوع ویروس کرونا کمیته معیشت استان با هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف شکل گرفت، افزود: بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد با محوریت مساجد در قالب قرارگاه مردمی نیکوکاری و دستگاه‌های دولتی و خصوصی، در سطح استان با «پویش نذر سلامت» همکاری داشتند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه در توزیع بسته‌های سلامت و معیشت همه نیازمندان و اقشار آسیب پذیر باید به یک اندازه بهره‌مند شوند، ادامه داد: به این منظور سامانه خیر و احسان به نام «سخا» توسط کمیته امداد استان طراحی شد که این نرم افزار قابلیت دارد تا شناسایی نیازمندان جدید و افراد بهره‌مند شده از بسته‌های معیشتی توسط همه گروه‌های جهادی، کمیته امداد را ثبت کند تا از روند توزیع متعادل برخوردار باشیم و ساماندهی مناسبی در این زمینه صورت گیرد.

آسوده برنامه‌های مدنظر این نهاد در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد و بیان کرد: برنامه ریزی‌هایی برای توزیع یک میلیون پرس غذای گرم مطابق با پروتکل‌های بهداشتی و اهدای ۵۰ هزار بسته معیشتی صورت گرفته است که امیدواریم با مشارکت خیرخواهانه مردم محقق شود.

نیکوکاران به منظور کمک به قرارگاه هماهنگی رزمایش مواسات و همدلی کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۹۵۰۱-۵۰۱۴-۹۹۷۹-۶۰۳۷ واریز کنند.

انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.