معاون اقتصادی استاندارمرکزی خبرداد؛

اختصاص بسته‌های حمایتی برای تولید کنندگان

معاون اقتصادی استاندارمرکزی با اشاره به شرایط کرونایی از اختصاص بسته‌های حمایتی برای تولید کنندگان خبرداد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی به همراه، رئیس سازمان صمت استان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان به شهرستان دلیجان سفر کردند و به همراه فرماندار این شهرستان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی از صنایع دلیجان بازدید کردند.

اختصاص بسته‌های حمایتی برای تولید کنندگان

سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی در جریان بازدید از صنایع این شهرستان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از اختصاص بسته‌های حمایتی برای تولید کنندگان خبر داد.

فرخی با اشاره به تبعات ویروس کرونا بر اقتصاد استان مرکزی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده سعی درکاهش این اثرات بر تولیدکنندگان خواهد شد.

او فرخی از عزم مدیریت استان مرکزی برای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید و فراهم ساختن زمینه جهش اقتصادی خبرداد.

در حاشیه بازدید از صنایع شهرستان در جلسه‌ای مشکلات دو واحد بزرگ تولید پروفیل والیاف درناحیه صنعتی شهدای راونج دلیجان وشهرک صنعتی نراق بررسی شد.

این جلسه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی، فرماندارشهرستان دلیجان، رئیس سازمان صمت استان مرکزی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار و مسائل زیرساختی از قبیل شبکه برق وتامین آب این واحد‌ها بررسی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.