بازتاب جراحی علیرضا کریمی در سایت خارجی

جراحی زانوی کشتی گیر تیم ملی کشورمان در یک رسانه خارجی بازتاب یافت.

بازتاب جراحی علیرضا کریمی در سایت خارجیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت insidethegames که معمولا خبر‌های مربوط به المپیک و ورزشکاران المپیکی را منتشر می‌کند، با انتشار گزارشی به تشریح جراحی زانوی علیرضا کریمی عضو تیم ملی کشتی آزاد کشورمان پرداخت.

این رسانه انگلیسی نوشت علیرضا کریمی که دچار پارگی رباط صلیبی در زانوی پای چپ شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

او ماه دسامبر سال ۲۰۱۹در مسابقات جام باشگاه‌های جهان در بجنورد، دچار مصدومیت شد و اگر المپیک ۲۰۲۰ به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق نمی افتاد، این بازی ها را از دست می‌داد.

کریمی، ۳ مدال جهانی در کارنامه دارد از جمله  مدال نقره وزن ۹۲ کیلوگرم که سال گذشته در نورسلطان قزاقستان کسب کرد. این کشتی گیر در بیمارستان آرمان جراحی شده و گزارش‌ها حاکی از آن است که عمل جراحی موفقیت آمیز بوده است.

سهراب کیهانی پزشک معالج او درباره جراحی کریمی گفت: رباط صلیبی زانوی کریمی پاره شده بود و این بدان معنا بود که او باید تحت جراحی قرار بگیرد. خوشبختانه جراحی موفقیت آمیز بود و بهبودی رباط صلیبی ممکن است شش ماه طول بکشد.

این گزارش می‌افزاید؛ کریمی همچنین قهرمان سه دوره مسابقات آسیایی است. او ۳ سال پیاپی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ به این عنوان دست یافته و همینطور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.


بیشتر بخوانید:

دکتر کیهانی: علیرضا کریمی تا ۷ ماه دیگر به میادین برمی گردد/ کریمی: برایم دعا کنید

عیادت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از شاگردش/ محمدی: جراحی بهترین تصمیم برای کریمی بود

 زمان مسابقات کشتی ناشنوایان قهرمانی جهان مشخص شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار