فرماندار ویژه آبادان ؛

بازار ماهی فروشان آبادان فعالیت خود را از سر می گیرد

فرماندار ویژه آبادان گفت: بازار ماهی صرفا در حد غرفه ها و آن هم با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و ضد عفونی مستمر بازار می تواند فعالیت نماید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،موسوی فرماندار ویژه آبادان در نشستی که ظهر امروز با حضور اعضای اتاق اصناف آبادان در فرمانداری برگزار شد گفت: اگر در بازاری سرپوشیده بهداشت آبادان تایید نماید که یک واحد صنفی مبدا انتشار ویروس کروناست کل آن بازار سر پوشیده تعطیل و قرنطینه می شود. لذا همه فعالان در یک بازار سرپوشیده در اجرای دستورات بهداشتی مسئولیت تضامنی دارند و لازم است علاوه بر کسب خود همه اصناف موجود در بازار خاص را کنترل کنند تا گرفتار قرنطینه و تعطیلی نشوند.

او افزود: بازار ماهی صرفا در حد غرفه ها و آن هم با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و ضد عفونی مستمر بازار می تواند فعالیت نماید و تاکید می شود کلیه ماهی فروشی های دستفروش در داخل یا اطراف بازار ماهی حق فعالیت ندارند. اجرائیات شهرداری و کمیته اجرایی مانع پهن کردن بساط ماهی فروشی گردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان ضمن تشکر از اتاق اصناف که تصمیم ستادکرونا را در خصوص بخشودگی حق فک پلمپ در ایام قرنطینه عملی کردند گفت: از تاریخ ٢٣ فروردین به بعد همه کسبه ای که پلمپ شدند ملزم به پرداخت حق فک پلمپ هستند.

موسوی اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی آبادان و به درخواست اتاق اصناف با ساعت فعالیت همه اصناف کم ریسک و ریسک متوسط تا اذان مغرب موافقت شد.

او در خصوص تعطیلی برخی صنوف اظهار کرد: مقرر شد اتاق اصناف به همه اصناف کم ریسک و با ریسک متوسط مطابق دستورالعملهای قبلی اجازه فعالیت دهد، و لازمه اینکار ارائه لیستی از کلیه اصناف است که در این دو گروه تنظیم وبه کمیته اجرایی ستاد کرونا معرفی شوند تا با نظارت آن کمیته فعالیت نمایند.

فرماندار ویژه آبادان یادآور شد: در تمام کارگروههای کمیته اجرایی باید نماینده اصناف عضویت داشته باشد.

او در پایان از ادامه ی تعطیلی مشاغل پر ریسک خبر داد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.