دانشگاه خاستگاه عقلانیت و نماد رشد و توسعه است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه به نقش پراهمیت دانشگاه و مراکز علمی برای حل مسائل و مشکلات فرآروی توسعه استان خبر داد و گفت: دانشگاه خاستگاه عقلانیت و نماد رشد و توسعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه اظهار داشت: با هدایت پژوهش‌های دانشگاهی با مدل تقاضا محور می‌توان راهکار‌های کاربردی را استخراج و ارتباط دانشگاه، دولت و صنعت را تقویت کرد.

معاون استاندار کرمانشاه به تحریم ظالمانه و بی رحمانه علیه کشور اشاره کرد و گفت: هیچ کدام از این شرایط سخت سبب کاهش روحیه جامعه علمی برای توسعه و گسترش دانش و دستیابی به دستاورد‌های علمی نشد و این تلاش و همت می‌تواند به حل مشکلات پیش رو در بحران‌ها و کاهش آسیب‌های احتمالی کمک کند.

کریمی نگاه و نگرش علمی مجموعه مدیریتی استان را فرصتی مناسب برای پیشرفت استان ذکر کرد و بیان داشت: امروز دستاورد‌های مهم سبب ایجاد امید برای مردم می‌شود و دانشگاه باید در این زمینه پویا و فعال باشد.

او با بیان اینکه تجارب مدیریت بحران زلزله باید مکتوب شود و در تالار‌های گفتگو دانشگاهی تحلیل شود، گفت: با همین نگاه دانش محور در سیل با پیش بینی لازم کمترین آسیب را داشتیم و امروز نیز در مسیر توسعه تیم اقتصادی چابک و توانمندی داریم که بر اساس اسناد توسعه می‌توانیم از همین نگاه علمی بهره‌مند شویم و مسیررشد را سرعت ببخشیم.

کریمی از انجام مطالعات پژوهشی برای رفع مشکلات حاشیه نشینان اشاره کرد و گفت: راهکار‌های کاربردی با امکان سنجی مناسب می‌تواند امید بیشتری را برای روز‌های پیش رو در دل مردم ایجاد کند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار