امروز در عالم سیاست چه خبر بود؟

از تأیید صحت انتخابات مجلس در چهار حوزه باقیمانده تا تحویل انبوه پهپاد‌های «کرار» و «ابابیل ۳» به ارتش

در بسته خبری «امروز در عالم سیاست چه خبر بود» به اخبار مهم روز جاری حوزه سیاسی می‌پردازیم.

از تأیید صحت انتخابات مجلس در چهار حوزه باقیمانده تا تأسیس شورای عالی عشایر و توسعه روستاییبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  بسته داغ خبری سیاسی امروز شامل موضوعاتی همچون؛ کاهش گسترش کرونا در استان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تأیید صحت انتخابات مجلس در چهار حوزه باقیمانده، توضیحات موسوی درباره حواشی بازگشت دانشجویان ایرانی خارج از کشور، تأسیس شورای عالی عشایر و توسعه روستایی، توضیحات نماینده مجلس درباره اختلاف دولت و دیوان محاسبات بر سر ارز ۴۲۰۰ تومانی، بازگشت تعدادی از هموطنانِ حاضر در مسقط به شیراز است که در ادامه می‌خوانید:


وزارت بهداشت شرایط آغاز فعالیت کسب و کار‌ها با ریسک متوسط را مشخص کند/ کاهش گسترش کرونا در استان‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رئیس جمهور گفت: وزارت بهداشت شرایط آغاز کسب و کار‌های با ریسک متوسط را بررسی و آن را به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه کند. (بیشتربخوانید)


سازمان انرژی اتمی با همه توان به میدان مبارزه با کرونا آمده است/ مشکلی برای تامین رادیو دارو نداریم/ آماده ساخت کیت‌های تشخیص کرونا هستیم

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: با همه ظرفیت به میدان مقابله با کرونا آمده و ۲۴ ساعته در حال استریل تجهیزات پزشکی هستیم. (بیشتربخوانید)


ساحلی که جانِ اِدوارد را گرفت

شورای ملی پژوهش آمریکا فاش کرده که ایالات متحده برای آزمایش سلاح‌های زیستی خود در سواحل کالیفرنیا از یک باکتری استفاده کرده است. (بیشتربخوانید)

از تأیید صحت انتخابات مجلس در چهار حوزه باقیمانده تا تأسیس شورای عالی عشایر و توسعه روستایی


تأیید صحت انتخابات مجلس در چهار حوزه باقیمانده

سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صحت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه باقیمانده و اتمام بررسی صحت مرحله نخست انتخابات مجلس در این شورا خبر داد. (بیشتربخوانید)


توضیحات موسوی درباره حواشی بازگشت دانشجویان ایرانی خارج از کشور

سخنگوی وزارت امور خارجه در گفت‌وگویی توضیحاتی درباره حواشی بازگشت دانشجویان ایرانی خارج از کشور ارائه کرد. (بیشتربخوانید)


تأسیس شورای عالی عشایر و توسعه روستایی

رئیس جمهور تصویب نامه شورای عالی اداری درخصوص تشکیل شورای عالی عشایر و توسعه روستایی را ابلاغ کرد. (بیشتربخوانید)

از تأیید صحت انتخابات مجلس در چهار حوزه باقیمانده تا تأسیس شورای عالی عشایر و توسعه روستایی


توضیحات نماینده مجلس درباره اختلاف دولت و دیوان محاسبات بر سر ارز ۴۲۰۰ تومانی

سخنگوی کمیسیون برنامه‌و‌بودجه درباره اختلاف دولت و دیوان محاسبات در ارائه گزارش تفریغ بودجه ۹۷ توضیحاتی ارائه کرد. (بیشتربخوانید)


تحویل انبوه پهپاد‌های «کرار» و «ابابیل ۳» به ارتش با حضور وزیر دفاع

مراسم تحویل‌دهی انبوه هواپیما‌های بدون سرنشین شناسایی و رزمی به ارتش صبح امروز با حضور وزیر دفاع برگزار شد. (بیشتربخوانید)


بازگشت تعدادی از هموطنانِ حاضر در مسقط به شیراز

در پی همکاری دولت عمان روز جمعه ۲۹ فروردین تعدادی از هموطنان ایرانی که خواستار بازگشت به کشور بودند، از مسقط به شیراز بازگردانده شدند. (بیشتربخوانید)


تداوم کمک‌های مومنانه ارتش در سراسر کشور

در ادامه رژه خدمت ارتش، کمک‌های مومنانه و ارائه خدمات بهداشتی-درمانی در سراسر کشور توسط یگان‌های ارتش بصورت مستمر در حال انجام است. (بیشتربخوانید)


از تأیید صحت انتخابات مجلس در چهار حوزه باقیمانده تا تأسیس شورای عالی عشایر و توسعه روستایی


بررسی ۵ بند اول سیاست‌های کلی قانون‌گذاری در جلسات دستگاه‌ها/ هنوز گزارش ویژه‌ای به رهبری ارائه نشده است

معاون قوانین مجلس درباره فعالیت‌های انجام شده در زمینه سیاست‌های کلی قانون‌گذاری، ابلاغی از سوی رهبر انقلاب توضیح داد. (بیشتربخوانید)


تنبلی، آفت دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تا زمانی که زدوبند‌ها و عدم خودباوری و تنبلی بر اذهان حاکم باشد، آرمان‌های سیدالشهدا (ع) و انقلاب اسلامی دست نیافتنی است. (بیشتربخوانید)


بیشتربخوانید:از عرضه ۱۰ درصد سهام شرکت شستا تا تایید وزارت بهداشت شرط بازگشایی مدارس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار