سلیمانی: تا هفته آینده درباره لیگ اسکواش تصمیم می‌گیریم

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: تا شنبه هفته آینده درباره برگزاری یا لغو مسابقات این فصل لیگ اسکواش تصمیم‌گیری می‌کنیم.

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با وضعیت فدراسیون اسکواش در روزهای کرونایی، اظهار داشت: کارکنان فدراسیون اسکواش بیشتر فعالیت‌های خود را از طریق دورکاری انجام می‌دهند. افرادی که در فدراسیون حاضر می شوند ۵ نفر هستند. این افراد به صورت گردشی در روزهای مختلف تغییر می‌کنند.

او ادامه داد: تقویم فعالیت‌های فدراسیون را در ماه‌های فروردین تا خرداد، فشرده کرده‌ایم و از تیرماه فعالیت‌ها را از سر می‌گیریم. فکر می‌کنم شرایط انسان‌ها پس از ویروس کرونا پیشرفته‌تر می‌شود و مسابقات ورزشی بهتر از گذشته برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون اسکواش در رابطه با از سرگیری یا لغو رقابت‌های لیگ اسکواش، اظهار کرد: به رئیس سازمان لیگ اعلام کرده‌ایم که شرایط را بررسی کند و تا روز سه‌شنبه (دوم اردیبهشت‌ماه)، گزارشی را به فدراسیون تحویل دهد. انشالله تا روز شنبه هفته آینده در رابطه با مسابقات لیگ، تصمیم نهایی را می‌گیریم.

سلیمانی افزود: در صورتی که تصمیم‌گیری شود که مسابقات لیگ از سر گرفته شوند، هفته سوم و چهارم رقابت‌ها به طور همزمان برگزار خواهد شد. اگر تصمیم به لغو مسابقات بود، به سرعت اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. اگر لیگ را پایان یافته اعلام کنیم، تیم اول به عنوان قهرمان مسابقات این فصل انتخاب خواهد شد.

او درباره تمرینات بازیکنان تیم ملی، گفت: همه بازیکنان آقایان و بانوان ملی پوش، در حال انجام تمرینات خود در خانه هستند.

رئیس فدراسیون اسکواش در رابطه با تاریخ برگزاری مسابقات قهرمانی جهان پدل در قطر، گفت: این مسابقات به آبان‌ماه سال ۱۳۹۹ موکول شد. ما پیش از این مسابقات، پدل قهرمانی کشور را برگزار خواهیم کرد. این مسابقات که قرار بود در اسفندماه سال ۱۳۹۸ برگزار شود، در روز عید غدیر برگزار خواهد شد.

سلیمانی درباره تاریخ برگزاری رقابت‌های آسیایی اسکواش، بیان کرد: این رقابت‌ها قرار بود به میزبانی کشور مالزی ابتدای امسال برگزار شود. این مسابقات تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است. هنوز کنفدراسیون اسکواش آسیا تاریخ برگزاری این رقابت‌ها را اعلام نکرده ولی میزبان این رقابت‌ها قطعا کشور مالزی است.

او در پایان درباره کمک‌های مالی وزارت ورزش در سال ۱۳۹۹، اظهار کرد: امسال وزارت ورزش براساس تقویمی که فدراسیون‌ها برای وزارت خانه ارسال می‌کنند، کمک مالی خواهد کرد. هرچه تقویم فدراسیون‌ها پربار‌تر باشد، کمک بیشتری دریافت خواهند کرد. فدراسیون اسکواش تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت‌ماه، تقویم سال آینده را تقدیم وزارت ورزش خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.