کشف بیش از ۹۲ کیلو گرم تریاک در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۹۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های همدان و چهار محال و بختیاری خبر داد.

کشف بیش از ۹۲ کیلو گرم تریاک در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در عملیات اول، با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های غربی کشور می‌کند.

او افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهار محال و بختیاری، خودرو متهمان در ورودی این استان شناسایی و در بازرسی از آن، ۹۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک با لفافه کشف و ۲ متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: اشراف و تعامل اطلاعاتی، عملیاتی دو رویکرد موثر در ناجا است که ظرفیت‌های گسترده‌ای را برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ایجاد می‌کند و فرماندهی انتظامی استان همدان از این ظرفیت نهایت بهره را می‌برد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.