علت وجود آزمایشگاه‌های پیشرفته آمریکا در غرب آسیا چیست؟ / چرا هیچ نهاد بین‌المللی حق بازرسی از آن‌ها را ندارد؟ + فیلم

وجود آزمایشگاه‌های سری آمریکا در منطقه غرب آسیا سوالات زیادی را برای مردم جهان و منطقه پدید آورده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، آزمایشگاه ها در جهان به چهار دسته تقسیم می شوند و از سطح یک تا چهار شماره گذاری می شوند. آزمایشگاه هایی که دارای سطح ۴ می باشند و در آن آزمایشات خطرناک میکروبی و کشنده انجام می شوند، فناوری‌شان تنها در اختیار تعداد اندکی از کشورها می باشد.

جالب است بدانید کشور آمریکا بسیاری از آزمایشگاه های سطح چهار خود را در خاور میانه بنا کرده است و به هیچ کشور و نهادی اجازه ورود و بازرسی از آنها را تاکنون نداده است.

اما سوال اینجاست که آزمایشگاه هایی با چنین خطراتی چرا باید در سایر کشورها دایر شود و چرا آمریکا از خاک خود برای اینگونه فعالیت ها استفاده نمی کند و اصلا در این اماکن چه فعالیت هایی انجام می شود و در آنجا چه می گذرد؟
سردار جلالی، رئیس پدافند غیرعامل کشور در ادامه پاسخ به سوالات مردم در خصوص سلاح بودن ویروس کرونا، گریزی به وجود آزمایشگاه های خطرناک ایالت متحده در منطقه هم زد.

با گذشت زمان گمانه زنی ها بر انجام یک عملیات تروریستی با استفاده از سلاح بیولوژیک یا میکروبی در خصوص کرونا قوت گرفته است.


بیشتر بخوانید: الهه گاف این بار سوتی کرونایی داد


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۹:۵۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
کدام نهاد بین المللی ؟ اگر نهاد بین المللی وجود داشت که امروز وضع دنیا این نبود ! نهادی که پول می گیرد و گوسفند را به گرگ می سپارد ؟ کمی مانده مافیای مواد مخدر کلمبیا هم خود را سازمان حقوق بشری و مدافع حقوق بشر و سردمدار دمکراسی قلمداد کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
چرا ترامپ کرونا نمیگیره یه دنیا از دستش راحت شن
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۶:۲۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
مرگ بر امریکای تروریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
برای اینکه هر غلطی بخوان انجام بدن مثلا سلاح بیولوژیکی بسازن
Iran (Islamic Republic of)
حمد
۱۳:۵۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه پس چی
Iran (Islamic Republic of)
30 سال پیش
۱۳:۲۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
این سوال باید 30 سال پیش در ذهن مسؤلین شکل می گرفت و متخصص ترین افراد را برای مهار این آزمایشگاه ها فراهم می کردند اینقدر که ما به ویروس رایانه ها توجه داشتیم به این آزمایشگاه ها توجه نداشتیم باید از تج به روسیه استفاده کنیم چین هم مثل ما غافل بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
یک ویروس دنیا رو فلج کرده. حتی ویروسهای بدتری هم میتونن وجود داشته باشند. خیلی بدتر. کشنده تر و مسری تر. اون وقت ملت ایران بخاطر شکی که به توان هسته ای اش هست باید تحریم بشه و تحت نظارت باشه. از چاقو میشه استفاده مفید کرد و میشه استفاده مخرب هم کرد. حالا باید چاقو ساز تحریم بشه؟!! تحت نظارت باشه؟!! اگر ما ایرانیها بخواهیم نیت شرورانه داشته باشیم و سلاح کشتار جمعی درست کنیم آیا نمتونستیم در یک آزمایشگاه سری به اهدافمون برسیم؟!!! آزمایشگاه سری امریکا در خارج از خاک خودش چه معنی داره؟ ایا بداهتا همون استفاده منفی به ذهن بشر خطور نمیکنه؟!! حقا که امریکا شیطان بزرگ است و نیاز به هیچ دلیل و سند و مدرک و شاهدی نداره. هر جا که امریکا فعالیت میکنه باید در مقابلش ایستاد و هر جا که امریکا رو میکوبن اونجا جبهه ی خودی هستش. وسلام
Netherlands
ناشناس
۱۱:۲۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
واقعا
آخرین اخبار