حادثه مرگبار برای نصاب آسانسور در مشهد

رئیس ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی مشهد از مرگ دلخراش نصاب آسانسور حین کار در ساختمانی ۳ طبقه در خیابان احمد آباد این شهر خبر داد.

‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد سوم حسن نجمی رئیس ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی مشهد گفت: در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع سانحه برای یک کارگر نصاب آسانسور، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه نجات و امداد ایستگاه شماره ۳ را به محل حادثه در خیابان ابوذر غفاری اعزام کرد.

او افزود: با حضور نیرو‌های امدادی آتش نشانی در محل مشخص شد، نصاب ۲۶ ساله آسانسور حین کار بر روی کابین آسانسور به دلیل سقوط وزنه تعادل و سیم بکسل بر روی سرش به طرز دلخراشی در دم جان سپرده بود که پس از تایید مرگ این فرد توسط تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل، آتش نشانان ضمن رعایت نکات ایمنی و با استفاده از تجهیزات ویژه جسم بی جان این فرد را از محل حادثه خارج و به سطح زمین منتقل کردند.

رئیس ایستگاه شماره ۳ آتش نشانی مشهد ادامه داد: متوفی به همراه کارگر دیگری در این محل مشغول به فعالیت برای نصب آسانسور در این ساختمان سه طبقه قدیمی بوده که این حادثه مرگبار برای وی رقم خورده بود.

نجمی بیان کرد: تحقیقات بیشتر در خصوص چگونگی و علت دقیق بروز این سانحه توسط کارشناسان مربوطه آغاز شده است.
 
انتهای پیام/ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام هویت متوفا رو لطف میکنین بگین