مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو:

حاضرم مبلغ قراردادم را با شهرخودرو کم کنم

مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو گفت: در صورت تصمیم باشگاه به کسر قرارداد بازیکنان، حاضر به همکاری در این زمینه هستم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بحران کرونا باعث ضرر اقتصادی باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی شده است و زمزمه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه احتمال دارد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ روی کسر قرارداد بازیکنان تصمیم بگیرند محمد رضا خلعتبری مهاجم تیم شهر خودرو درباره موضع شخصی اش با این تصمیم احتمالی گفت: من نمی‌توانم درباره سایر تیم‌ها نظر بدهم، ولی مطمئن باشید اگر باشگاه چنین تصمیمی بگیرد، به عنوان اولین نفر قراردادم را کم می‌کنم.

او افزود: شاید سایر بازیکنان این نظر را نداشته باشند، ولی من وظیفه دارم به حمیداوی (مدیر باشگاه) که در بخش خصوصی در فوتبال هزینه می‌کند، کمک کنم. او به کمک من و امثال من نیاز دارد و این کار باید فرهنگ‌سازی شود. سالی هم که در سپاهان بودم، مدیران باشگاه از من تقاضا کردند در صورت امکان قراردادم را کم کنم که آن سال هم این کار را انجام دادم.

این چهره ورزشی درباره تکلیف بازی‌های لیگ‌برتر بیان کرد: بین تیم‌های دوم تا پنجم جدول فاصله‌ها یک یا دو امتیاز بیشتر نیست و فقط پرسپولیس است که فاصله‌اش را با رقبا بیشتر کرده است؛ بنابراین ما هم دوست داریم تکلیف بازی‌های لیگ برتر مشخص شود.

خلعتبری به تمرینات اینترنتی بازیکنان شهرخودرو اشاره کرد و ادامه داد: با برنامه‌ای که سرمربی تیم در اختیار بازیکنان گذاشته است، روند آماده‌سازی ما هم مثل سایر تیم‌ها در منزل انجام می‌شود تا بدن بازیکنان از نظر آمادگی افت نکند.

او تصریح کرد: سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، اعلام کرد امکان برگزاری تمرینات تیم‌ها تا ۱۵ اردیبهشت وجود ندارد و با این وضعیت سلامت مردم در اولویت است در عین حال ما هم دوست داریم با برگزاری مسابقات لیگ سرنوشت‌مان مشخص و بازی‌ها تمام شود، اما باید سلامت بازیکنان و اهالی فوتبال را هم در نظر بگیریم.

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران درباره این که اگر لیگ تعطیل شود باید قهرمانش را مشخص کرد یا نه، گفت: این هم بستگی به تصمیم مراجع بین‌المللی دارد و به نظرم فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید برایش تصمیم بگیرند. به طور مثال دیدید که لیگ بلژیک قهرمان را مشخص و لیگ را تمام شده اعلام کرد، ولی فیفا تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور را نپذیرفت و برای همین فکر می‌کنم نمی‌توان لیگ را نیمه کاره رها کرد و گفت فلان تیم قهرمان است.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.