خدمتی: امیدورم با تعویق زمان المپیک در مسابقات بیشتری شرکت کنیم

عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ گفت: امیدوارم اردو‌های برون مرزی بیشتری داشته باشیم تا یک سال آینده در المپیک بتوانیم به آن نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.

خدمتی: امیدورم با تعویق زمان المپیک در مسابقات بیشتری شرکت کنیمنجمه خدمتی عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و لغو مسابقات جهانی هند، تمامی اردوهای تیم ملی تیراندازی هم لغو گردید. من و دیگر هم‌تیمی‌هایم در قرنطینه خانگی به سر می‌بریم.

او افزود: ما در یک زمان مشخصی تمرین‌هایمان را شروع کردیم و از طریق فضای مجازی با سرمربی تیم ملی تیراندازی  با تفنگ الهام هاشمی در ارتباط هستیم و زیر نظر او به تمریناتمان ادامه می‌دهیم. سرمربی برنامه تمرینی را برای من و دیگر هم‌تیمی‌هایم ارسال می‌کند. ما هم طبق برنامه پیش می‌رویم و گزارش عملکرد خود را برایش ارسال می‌کنیم.

خدمتی ادامه داد: در خانه برای تمرین تیراندازی شلیک واقعی نداریم و به صورت خشک زدن و با حالت‌گیری و دستگاه اسکت تمرین می‌کنیم و تمرینات خود را همچنین با بدنسازی ادامه می‌دهیم.

عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ و دارنده سهمیه المپیک با اشاره به تعویق زمان المپیک، گفت: قرار بود که ۵ ماه آینده در مسابقات المپیک شرکت کنیم که این اتفاق نیفتاد. قدرت نمایی ویروس کرونا باعث شد این رویداد بزرگ را به تعویق بیندازد. ولی سهمیه‌ها مانند قبل است و تمام کسانی که قرار بود اعزام شوند به مسابقات المپیک خواهند رفت.

او ادامه داد:در طول تاریخ مسابقات المپیک لغو نشده و این بار هم برگزار خواهد شد. تاریخ مسابقات المپیک درگذشته به دلیل جنگ‌های جهانی جابه‌جا شده بود؛ حال که تاریخ مسابقات تغییر کرده، امیدوارم سطح آمادگی خود را تا زمان برگزاری مسابقات حفظ کنیم. اکنون با کمترین امکانات در خانه تمرین می‌کنم.

خدمتی گفت: روحیه خود را از دست نداده‌ام. تعویق زمان المپیک از جهتی به نفع ما شد، چون ما به دلیل کمبود فشنگ نمی‌توانستیم به خوبی تمرین کنیم. امیدوارم این امکان پیش بیاید که در مسابقات بیشتری شرکت کنیم و اردو‌های برون مرزی بیشتری داشته باشیم تا سال آینده در المپیک بتوانیم به آن نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.

عضو تیم ملی تیراندازی با تفنگ ادامه داد: روزی ۳ ساعت در خانه تمرین می‌کنم. تمریناتم در خانه بیشتر بدنسازی است و تمرینات تکنیکی خود را به طور مداوم یک روز در میان برای اینکه بتوانم آمادگی خود را برای مسابقات حفظ کنم، انجام می‌دهم. امیدوارم بعد از شکست کرونا اردو‌ها دوباره برگزار شود و بتوانیم دوباره به شرایط عادی و روزمرگی برگردیم.

خدمتی گفت: در خانه مانده‌ام و در سلامتی به سر می‌برم. از تمام کادر پزشکی و درمانی تشکر می‌کنم که در این روز‌های سخت کاری در کنار خانواده‌هایشان نیستند و از خود گذشتگی می‌کنند. امیدوارم همگی با در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی بتوانیم به کادر درمان کمک کنیم تا کرونا را زودتر شکست بدهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار