مدیرکل پدافند غیر عامل استان قزوین:

افزایش تردد در شهر و بی توجهی به بهداشت نگران کننده است

مدیرکل پدافند غیر عامل استان قزوین گفت: فعالیت اصناف بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی و افزایش تردد شهروندان نگران کننده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد افشار مدیرکل پدافند غیر عامل استان گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و آغاز فعالیت برخی اصناف متأسفانه مشاهده می‌شود گویی مردم زندگی عادی را آغاز کرده اند و رفت و آمد‌ها زیاد شده که این روند نگران کننده است.

افشار افزود: اگر روال تردد مردم و بازگشایی اصناف بدون توجه به دستورالعمل های بهداشتی تداوم یابد کنترل شرایط سخت می‌شود لذا باید به سرعت با تیم‌های گشت و بازرسی نسبت به کنترل فعالیت اصناف اقدام شود.

او اضافه کرد: در روز‌های گذشته بازدید‌هایی از دو واحد صنعتی تولید خودرو و قطعات خودرو در شهر صنعتی البرز صورت گرفت که خوشبختانه نکات بهداشتی رعایت می‌شد که امیدواریم سایر واحد‌ها نیز به تعهدات بهداشتی پایبند باشند.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان یادآور شد: برخی اصناف بلافاصله پس از ثبت نام در سامانه سلامت و دریافت کد بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند که این روند ایراد دارد و باید هماهنگی لازم صورت گیرد.

افشار ادر ادامه گفت: با فعالیت مجدد واحد‌های صنعتی کم ریسک شنیده شده، برخی کارگران را مجبور کرده اند که گواهی سلامت بگیرند که حجم مراجعان به بیمارستان‌ها بیشتر شده در حالی که باید این پایش اگر لازم بود در همان واحد انجام شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.