سوالی که رهبر انقلاب از فرمانده نظامی فلسطینی پرسیدند چه بود؟

همزمان با ۲۷ فروردین، سالروز ترور خلیل الوزیر، سوالی که رهبر انقلاب از فرمانده نظامی جریان فلسطینی پرسیدند را در صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر رهبر انقلاب مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، همزمان با بیست و هفتم فروردین‌ ماه، سالروز ترور خلیل الوزیر (ابوجهاد) فرمانده نظامی جریان فلسطینی الفتح به دست رژیم تروریستی اسرائیل، بخشی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی و سوالی که ایشان از فرمانده نظامی فلسطینی پرسیدند را منتشر کرد. 

در جدیدترین پست این صفحه اینستاگرامی نوشته شده  است:

"رهبر انقلاب:‌
سازمان آزادیبخش فلسطین»، برق امیدی [برای مبارزه با رژیم صهیونیستی]بود که خوش درخشید، ولی طولی نکشید که خاموش شد. این ناکامی را میتوان به علل متعددی منسوب کرد، ولی علت اساسی، دوری آنان از مردم و از عقیده و ایمان اسلامی آنان بود.

ایدئولوژی چپ و یا صرفاً احساسات ناسیونالیستی، آن چیزی نبود که مسئله‌ی پیچیده و دشوار فلسطین به آن نیاز داشت. آنچه میتوانست ملتی را به میدان مقاومت وارد کند و نیروئی شکست‌ناپذیر از آنان فراهم آورد، اسلام و جهاد و شهادت بود. آن‌ها این را بدرستی درک نکردند.

من در ماه‌های اول انقلاب کبیر اسلامی که سران سازمان آزادیبخش روحیه‌ی تازه‌ای یافته و به تهران مکرراً آمد و شد میکردند، از یکی از ارکان آن سازمان پرسیدم: چرا پرچم اسلام را در مبارزه‌ی بحق خود بلند نمیکنید؟ پاسخ او این بود که در میان ما، بعضی هم مسیحی‌اند. این شخص بعد‌ها در یک کشور عربی به دست صهیونیست‌ها ترور و کشته شد و ان‌شاءالله مشمول مغفرت الهی قرار گرفته باشد؛ ولی این استدلال او ناقص و نارسا بود.

به گمان من، یک مبارز مسیحىِ مؤمن در کنار یک جمع مجاهد فداکاری که خالصانه، با ایمان به خدا و قیامت و با امید به کمک الهی میجنگد و از حمایت مادی و معنوی مردمش برخوردار است، انگیزه‌ی بیشتری برای مبارزه می‌یابد تا در کنار گروه بی‌ایمان و متکی به احساسات ناپایدار و دور از پشتیبانىِ وفادارانه‌ی مردمی. ۱۳۹۰/۰۷/۰۹‌

۲۷ فروردین، سالروز ترور خلیل الوزیر (ابوجهاد) فرمانده نظامی جریان فلسطینی الفتح به دست رژیم تروریستی اسرائیل "

سوالی که رهبر انقلاب از فرمانده نظامی فلسطینی پرسیدند چه بود؟

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.