سرمربی تیم اف سی عابدز؛

با مدیریت احمدرضا عابدزاده در نخستین فصل تشکیل تیم لیگ برتری شدیم/ عقاب آسیا روی فوتبال سالم تاکید دارد

حامد کاکاوند گفت: تیم ما با مدیریت احمدرضا عابدزاده، برنامه‌ریزی خوب، تلاش بازیکنان و تدابیر کادرفنی در نخستین فصل حضورش در دسته یک، لیگ برتری شد.

حامد کاکاوند، سرمربی تیم فوتبال اف سی عابدز، خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صعود این تیم به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تهران با مدیریت احمدرضا عابدزاده، بیان کرد: دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتبال کشورمان که بی‌شک با رشادت‌ها و بازی‌های قهرمانانه او در عرصه ملی توانستیم افتخارات زیادی را کسب کنیم و حتی به جام جهانی هم صعود کنیم، برای تمام مردم سرزمین‌مان و حتی اهالی فوتبال در سرتاسر جهان چهره‌ای شناخته شده و بی‌حاشیه است. عقاب آسیا پس از خداحافظی از فوتبال کشورمان چند سالی در آمریکا در عرصه فوتبال فعالیت کرد و تیم و آکادمی به نام خود راه‌اندازی کرد، اما به دلیل علاقه و عشقش به وطن، آکادمی و پرورش استعداد‌های فوتبالی را در کشورمان ادامه داد و در شرایطی که فعالیتش در حوزه فوتبال فقط به همان آکادمی و تربیت و کشف و پرورش استعداد‌های فوتبالی در آکادمی‌اش معطوف بود، تصمیم به راه‌اندازی تیم فوتبال بزرگسالان گرفت.

او افزود: تیمی به نام اف سی عابدز قرار است از همان رده‌های ابتدایی لیگ کار خود را آغاز کند و پله پله بالا بیاید. تیمی که ارائه فوتبالی صحیح، سالم و زیبا شعار آن است. تیمی با مدیریت و مالکیت احمد رضا عابدزاه و من هم با توجه به تجاربی که از بازی در خارج کشور دارم، به عنوان سرمربی با او همکاری می‌کنم.

کاکاوند تصریح کرد: اف سی عابدز در حالی اولین حضور خود در لیگ دسته یک تهران را تجربه کرد که در کمترین زمان باقی مانده به شروع لیگ فعالیت خود را آغاز کردیم و توانستیم با هدایت و برنامه‌ریزی خوب و انجام بازی‌های زیبا، دلچسب و اغلب پرگل مقتدرانه و بدون هیچ باختی به عنوان تیم دوم جدول به لیگ برتر تهران صعود کنیم.

سرمربی تیم اف سی عابدز افزود: در صورتی که برخی تیم‌ها چندین سال است در همان سطح لیگ یک استان حضور دارند و بعد از چند دوره بازی در این دسته به لیگ برتر تهران صعود نکرده‌اند، اف سی عابدز با نخستین حضور خود توانست مقتدرانه به لیگی بالاتر صعود کند که این اتفاق در اتفاقی که در نوع خود جالب و قابل توجه است.

با مدیریت احمدرضا عابدزاده در نخستین فصل تشکیل تیم لیگ برتری شویم/ عقاب آسیا روی فوتبال سالم تاکید دارد

کاکاوند ادامه داد: تمرینات آماده‌سازی بازیکنان ما در کمترین زمان ممکن و فقط با یک اردوی تمرینی قبل از شروع مسابقات در شمال کشور برگزار شد. اف سی عابدز با هماهنگی و نظم بالای بازیکنان توانست بدون باخت مسیر خود را در لیگ دسته یک تهران به انتها برساند و راه خود را در لیگ برتر تهران ادامه می‌دهد. راهی که کمی دشوارتر و طولانی‌تر از قبل است چراکه بیشتر از ۱۶ تیم در آن حضور دارند و بازی‌ها به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود.

مدیر برنامه‌های احمدرضا عابدزاده افزود: از نقاط قابل توجه تیم ما که عابدزاده هم تاکید زیادی روی آن دارد، بازی روی زمین و پاسکاری‌های متعدد است و تاکید داریم این موضوع باید بی‌نقص انجام شود. اتفاق‌های مثبتی در طول فصل برای ما رخ داد و ضمن اینکه مسابقات را بدون باخت به اتمام رساندیم، در بخش تهاجمی و تدافعی هم رکورد‌های خوبی داشتیم و حتی یکی از بازیکنان مان عنوان پدیده لیگ را به دست آورد.

با مدیریت احمدرضا عابدزاده در نخستین فصل تشکیل تیم لیگ برتری شویم/ عقاب آسیا روی فوتبال سالم تاکید دارد

سرمربی اف سی عابدز با شااره برنامه‌های مدون این تیم برای آینده، گفت: تاکید ما روی ارائه فوتبالی سالم است و این موضوع در اولویت مهم عقاب آسیا قرار دارد. قرار است در افی سی عابدز از ستاره‌های آکادمی بهره‌مند شویم و تا مسیر برای برای ادامه راه ستاره‌های آکادمی باز شود. اعتقاد دارم شیوه درستی برای تربیت بازیکنان مستعد به کار گرفته‌ایم. شاید همان راهی که بیشتر ستاره‌های دنیا از آکادمی چلسی شروع کرده و باتوجه این باشگاه به امر بازیکن‌سازی و بازیکن‌پروری رشد کردند، ما هم ادامه بدهیم.

مدیر آکادمی عابدزاده با اشاره به قهرمانی تیم آکادمی در تورنمنت تهران، خاطرنشان کرد: تیم آکادمی در ادوار و سالیان متمادی توانسته این عنوان را کسب کند. اطمینان دارم برخی از بازیکنان آکادمی در سال‌های آتی به ستارگان فوتبال ایران تبدیل می‌شوند در تیم‌های بزرگی حضور دارند. میلاد اکبری، ماهان حلوایی، مهدی طاعتی، یارا تاجیک، محمد حسین اسدی و متین میرهاشمی ستاره‌های آکادمی عابدزاده هستند که در پست‌های مختلف خوش می‌درخشند و بازی بی‌نظیری دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار