وقتی موجر به داد مستاجر می‌رسد/ سربلندی صاحبان املاک در شیراز و گتوند در آزمون کرونا + فیلم

برخی صاحبان املاک در شهرهای شیراز و گتوند به دلیل شیوع ویروس کرونا از مستاجران خود کرایه نمی‌گیرند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از کسب و کارها از رونق افتاده‌اند به همین دلیل بسیاری از مستاجران توانایی پرداخت اجاره منزل و یا مغازه خود را ندارند.

به همین دلیل برخی از صاحبان املاک در شهرهای شیراز و گتوند از گرفتن اجاره از مستاجر خود اجتناب کردند تا دعای خیر مستاجران همیشه پشت سرشان باشد.


بیشتر بخوانید: بزرگترین کارخانه تولید ماسک در ایران افتتاح شد + فیلم 


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
بجای اینکه عایق درست و حسابی بذارن برای سقف هرچی دم دستشون بود استفاده میکنند تازه دولت هم حمایتشون میکنه و وام 4 درصدی بهشون میده تحت عنوان انبوه ساز!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۴:۵۲ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
ای کاش مستاجران خونه مردم درست مثل مال خودشون حفظ کنن طرف خونه رو وقتی تحویل مالک میده مالک از اجاره دادن پشیمون میشه از بس خراب کردن خونه مردم !!!
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۳:۱۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
همش دروغه،،امسال میگه 25 تومن پول پیش بذار رو پول پیش پارسالت یا تخلیه کن،،من یک کارگرم.
Iran (Islamic Republic of)
نبی الله
۱۸:۴۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
والا من که یک معلول ۶۵ درصد هستم وتو شهر شیراز تو یک پارکینگ کوچک با همسر ودو فرزندم زندگی میکنیم که ده میلیون رهن وماهی هشتصد هزار تومان اجاره میدم واز برج ۱۱ هم به خاطر کرونا بیکار شدم ولی صاحب خونه اصلا خداوپیغمبر نمیشناسه ومیگه فقط سریع اجاره رو بریز به حساب ودر صورتی که وضع مالیشون هم خیلی خوب هست واصلا اعتقادی به خدا وکمک کردن ندارن
Iran (Islamic Republic of)
علی از شیراز
۱۶:۲۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
خوشا به حالشون کاش صاحب خونه منم اجاره نمیگرفت
صاحب خونه اجارشو میخاد
Italy
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
لطفا پیگیری کنید یک نظارتی هم بر ساخت ساختمانها صورت گیرد سقف ساختمانها را با تف و کاه و کاغذی پر می کنند که باعث اختلاف و ۸۰ % شکایت ها در شوراهای حل اختلاف گردیده است که مربوط به سر و صدا از ساخت سقف های نازک و کاذب است .متاسفانه سازندگاندن به بهانه زلزله و...سقفها را با کاه و سفال های ۵ سانتی می سازند که اکثرا منجر به در گیری فوق العاده بین ساکنین مجتمع ها گردیده است .متاسفانه دیگر هیچ ساختمانی در تهران نیست که از سر و صدای طبقات بالایی به ستوه نیامده باشند یا در گیری و اختلاف نداشته باشند .فقط به علت عدم نظارت بر ساخت کهدبیشتر ناشی از فروش امضاء ناظرین متقلب صورت می گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
ما هم همین گرفتاری رو داریم در شیراز..حتی صدای سرفه و عطسه و راه رفتنشون هم میاد چه برسه به دویدن و جیغ کشیدن بچه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
تو این تعطیلات با این دوتا بچه و دوتا همسایه طبقه زیرین و هردوهمسایه بیمار قلبی دارند . گرفتارشدیم . ساختمان را شهرداری با حساب و کتاب و خوب درست کرده این شده که بچه 6 ساله تمام ساختمان را به لرزه درمیاره . وقتی من می خوابم صدای تلویزیون همسایه اگرچه کم است برای من مزاحمت ایجاد میکند .
آخرین اخبار