امیدواری رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به آغاز مجدد مسابقات در اردیبهشت‌ماه

گابریل گراوینا ابراز امیدواری کرد که با آزمایش شدن بازیکنان شاغل در سری آ، رقابت‌ها به زودی از سر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون فوتبال ایتالیا امیدوار است بازیکنان شاغل در سری آ با انجام تست کرونا مورد آزمایش قرار بگیرند تا برای شروع مجدد بازی‌ها در ماه می‌ یعنی اردیبهشت آماده شوند.

سری آ به دلیل همه‌گیر شدن ویروس کرونا در جهان، از تازیخ ۱۳ اسفندماه تعطیل شده و با وجود این که همچنان ۱۲ هفته از این رقابت‌ها باقی مانده، هنوز تاریخی برای ادامه مسابقات اعلام نشده است.

گابریل گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در این باره، اظهار داشت: به محض این که شرایط روبه‌راه شود، بازی‌ها را شروع می‌کنیم. به زودی قرار است جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری درباره تاریخ آغاز مجدد مسابقات برگزار کنیم.

گراوینا در ادامه گفت‌: امیدوارم تا ابتدای ماه می‌ بتوانیم از بازیکنان تست کرونا بگیریم تا در صورت منفی بودن آن، تمرینات تیم‌ها آغاز شود.

آیا ممکن است مسابقات در تابستان برگزار شود؟ رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در پاسخ به این سوال گفت: در آن صورت دیگر وقت کافی برای نقل و انتقالات تابستانی نداریم، اما تلاش ما این است که لیگ به پایان برسد.

ایتالیا یکی از کشور‌هایی است که بیشترین آمار ابتلا به کرونا و مرگ‌ومیر بر اثر این ویروس را ثبت کرده و برخی از بازیکنان شاغل در لیگ این کشو هم به این ویروس مبتلا شدند.

هفته گذشته تیم‌های آلمانی، نخستین باشگاه‌های اروپایی بودند که با رعایت نکات بهداشتی تمریناتشان را آغاز کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سری آ ، ویروس کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار