اتمام فعالیت دستیار صوتی قدیمی شرکت سامسونگ

بر اساس اطلاعات منتشر شده در صفحات رسمی شرکت سامسونگ، دستیار صوتی قدیمی این مجموعه به زودی جای خود را به بیکسپی می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌آید که شرکت سامسونگ سرانجام تصمیم آن را گرفته که به فعالیت دستیار صوتی S خود پایان دهد. این ویژگی صوتی اولین رقیب دستیار مجازی شرکت اپل، سیری، بود.

در واقع شرکت سامسونگ خود پس از ساخت و انتشار دستیار صوتی جدید بیکسپی، در چند سال گذشته ویژگی Voice S را کنار گذاشت. اما حالا این شرکت به صورت رسمی و نهایی قصد دارد تا با این دستیار صوتی خداحافظی کند.

اطلاعات تکمیلی از اقدامات اخیر سامسونگ برای پایان دادن به فعالیت دستیار صوتی قدمی

اخبار مبنی بر اتمام دوری و عصر فعالیت Voice S در صفحات رسمی شرکت سامسونگ قابل مشاهده است. بر اساس این اطلاعات شرکت سامسونگ اخیرا بیکسپی را جایگزین دستیار صوتی مذکور در تمامی محصولات جدید در حال ارسال خود کرده است. با این حال امکان دارد که بسیاری از کاربران گوشی‌های سامسونگ تحت تاثیر این اقدامات قرار نگیرند. این در حالی است که کاربران و خریداران گجت‌های پوشیدنی این شرکت قطعا متوجه تفاوت‌های پیش آمده می‌شوند چرا که دستگاه‌‌هایی مانند ساعت هوشمند S3 و Gear Sport همواره از سرویس صوتی S بهره می‌برند.

اتمام فعالیت دستیار صوتی قدیمی شرکت سامسونگ

این محصولات نیز مانند دیگر دستگاه‌های شرکت سامسونگ قرار است تا با بهره‌مند شدن از بروزرسانی جدید، دستیار صوتی بیکسپی را در خود جای دهند. با این که سرویس صوتی S در واقع یک دستیار هوشمند نبود و نمی‌توانست مانند Google Assistant و Siri پاسخگوی سوالات متفاوت باشد، اما این دستیار قادر بود تا فعالیت‌های دستوری زیادی را به انجام برساند. سرویس Voice S می‌توانست دستوراتی مانند تماس با اشخاص، اعلان و یادآوری‌ها، جست‌وجو در اینترنت و اعلام زمان به کاربر را راحت اجرا کند.گفتنی است که بروزرسانی مورد نظر قرار شده تا برای دستگاه‌‌های زیر منتشر شود:

  • Galaxy A3, A5, A7, A8, A9
  • Galaxy Note FE
  • Galaxy Note 2, Galaxy Note 3, Galaxy Note 4, Galaxy Note 5
  • Galaxy S3, Galaxy S4, Galaxy S5, Galaxy S6, Galaxy S6 edge, Galaxy 7, Galaxy S7 edge
  • Galaxy W
  • Galaxy Tab 4
  • Galaxy Tab 4 8.0/10.1
  • Galaxy Tab S8.4 and S10.5

بیشتر بخوانید: عدم پیروی از قانون‌های فدرال در بیش از ۳۱ هزار اتومبیل آمریکایی 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار