سیدصالحی: بهتر است بازی‌های لیگ برتر برگزار نشود/ اعلام قهرمانی پرسپولیس درست نیست

بازیکن سابق فوتبال گفت: به نظرم بازی‌های لیگ برتر فوتبال به علت شرایط سخت بهتر است برگزار نشود.

سید مهدی سیدصالحی بازیکن سابق فوتبال در گفت‎وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادامه یا پایان لیگ برتر، اظهار کرد: به نظرم برگزاری لیگ برتر با شرایط موجود سخت است و بهتر این است که این بازی‌ها انجام نشود. البته مسئولان فوتبال می‌توانند ادامه بازی‌های لیگ برتر را بعد از پایان کرونا آغاز کنند، اما تیم‌ها باید بدنسازی کنند و در صورتی که بازی‌ها فشرده برگزار شود، در آن صورت آسیب دیدگی بازیکنان بیشتر می‌شود.  

سیدصالحی درباره اینکه معرفی پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتبال درست است یا نه، گفت: با توجه به اینکه ۹ بازی لیگ برتر فوتبال باقی مانده، ممکن است هر اتفاقی در جدول رده‌بندی رخ بدهد به همین علت درست نیست پرسپولیس به عنوان قهرمان معرفی کنند. خاطرم است زمانی که در سپاهان بازی می‌کردم در سال  ۸۶-۸۷ ما از  ۳ بازی فقط امتیاز می خواستیم اما درنهایت توانستیم ۲ امتیاز بدست آوریم و قهرمانی را از دست دادیم. 

بازیکن سابق فوتبال درباره راهکارش برای بازی‌های لیگ برتر، بیان کرد: به نظرم مسئولان فوتبال با باشگاه‌ها هم‌اندیشی کنند که راهکاری در نظر بگیرند که به ضرر باشگاه‌ها و فوتبال کشورمان تمام نشود.  

او درباره اینکه وضعیت قرارداد‌های بازیکنان فوتبال با تعطیلی لیگ برتر مشخص نیست، گفت: به هر حال مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه‌ها باید تکلیف بازیکنان را مشخص کنند که هیچ‌کدام از آن‌ها در صورت کسر قرارداد‌ها متضرر نشوند.  

سیدصالحی درباره اینکه تمرینات در خانه موثر است، بیان کرد: صددرصد تمرین در خانه موثر نیست چرا که فوتبال ورزش گروهی است و باید بازیکنان با یکدیگر تمرین کنند.  

او در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه سریع‌تر ویروس کرونا ریشه‌کن شود تا با برگزاری بازی‌های لیگ برتر شاهد هیجان در فوتبال کشورمان باشیم.


 بیشتر بخوانید: کشمکش بر سر جام در هیاهوی کرونا


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار