فروش بلیط مسافری به صورت اینترنتی در استان سمنان

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از ممنوعیت فروش بلیط مسافرتی بشکل حضوری از اول خردادماه سال جاری در پایانه‌های مسافری استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، غلامرضا طحان معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: یکی از رویکرد‌های مهم سازمان راهداری تغییر کاربری پایانه‌های مسافری به محلی فقط برای سوار و پیاده شدن مسافران بوده که تحقق این امر مستلزم تغییر مکانیزم بازاریابی شرکت‌های مسافری و خروج فروش بلیط از پایانه‌ها می‌باشد.

او اظهارداشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا برای حفظ فاصله اجتماعی مقرر شده از اول خردادماه امسال فروش بلیط‌های مسافرتی به صورت حضوری در محل پایانه‌ها ممنوع گردد.

 طحان با اشاره به اینکه تامین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت‌های حمل و نقل، ارتقای سطح خدمات و حذف دلالان از جمله مزیت‌های این طرح است، ابراز داشت: مسافران می‌توانند برای تهیه و خرید بلیط به سامانه‌های فروش اینترنتی و یا دفاتر فروش بلیط در سطح شهر مراجعه نمایند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در پایان بیان کرد: با همکاری گسترده کارکنان این اداره کل، بمنظور بالابردن ضریب ایمنی و سلامت سفر هموطنان، طرح‌های کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان مسافری عمومی بطور محسوس و نامحسوس در محور‌های مواصلاتی استان اجرا می‌گردد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.