حجت الاسلام امرودی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

شهروندان جهادی یاد و خاطره دفاع مقدس را زنده کردند/ تولید ۷۵۰ هزار ماسک

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: نیرو‌های جهادی با تولید شیلد‌ در حال خدمت رسانی به کادر‌های درمانی هستند.

حجت‌الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) بازدید و در خصوص کار جهادی جوانان این حوزه به خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:این قرارگاه در پنج بخش حمایت از کسبه آسیب دیده، خریداری محصولات آنها و توزیع در بین مراکز درمانی بزرگداشت مدافعان سلامت و ایثارگران تولید ماسک، شیلد و گان در حال خدمت رسانی است.

وی افزود:در حال حاضر ۱۸۵ کارگاه و ۲۰۰ هزار چرخ خیاطی آماده در سطح تهران از جمله حوزه‌های علمیه، حسینیه‌ها و منازل زنان و مردان جهادگر فعال است و با امکانات خودشان در حال فعالیت هستند. تا به امروز ۷۵۰ هزار ماسک و ۸هزار و۵۰۰ گان تولید شده که این روند رو به رشد است و زیر نظر کارشناسان و طراحان در حال تهیه است.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت:گان‌های متنوعی با توجه به نیاز کادر‌های درمانی در حال تولید است که با دقت بیشتری دوخته و لایه چسب به آن‌ها زده می‌شود تا ورود میکروب را به صفر برساند همچنین گان‌هایی برای غسالخانه‌ها و اورژانس‌ها که آنها هم با حساسیت‌های خاصی دوخته شده است.

وی در ادامه درمورد شیلد‌های تهیه شده اظهارداشت:شیلد‌هایی در هفته‌های پیش تولید شده که با نکاتی که پرستاران گفتند ماهیت آنها را تغییر دادیم تا کادر درمانی در امنیت بیشتری قرار گیرند و با خیال راحت به درمان بیماران بپردازند.

حجت الاسلام امرودی گفت:موارد تولید شده پس از نظارت وزارت بهداشت و تایید آنها در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار