کشف ۴۲ هزار و ۴۰۰ دلار قاچاق در ثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۴۲۴ عدد اسکناس ۱۰۰ دلاری قاچاق معادل ۴۲ هزار و ۴۰۰ دلار در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان ثلاث باباجانی حین گشتزنی به یک دستگاه خودروی سمند که به طرف شهرستان سرپل ذهاب در حرکت بود مشکوک شدند.

او ادامه داد: راننده این خودرو با بی توجهی به فرمان ایست پلیس متواری شد، اما ماموران پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف و مهار آن شدند.

سردار جاویدان بیان کرد: در بازرسی از خودروی سمند ۴۲ هزار و ۴۰۰ دلار که ارزش آن به پول کشورمان چیزی در حدود ۶ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال می‌شود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر توقیف خوردو، راننده آن نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

او در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌هایی عنوان کرد که توسط پلیس دنبال می‌شود.



واحد صنفی در سرپل ذهاب پلمب شد

 



 فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۷۴ واحد صنفی در راستای پیشگیری از این بیماری در سطح شهرستان پلمب شده اند.

سرهنگ "بهمن رضایی" اظهار داشت: تاکنون ۶۶۵ بار توسط پلیس و نماینده سازمان صنعت و معدن و تجارت از واحد‌های صنفی بازدید صورت گرفته است.

او  ادامه داد: در جریان این بازدیدها، ۵۸۶ مورد تذکر به صاحبان واحد‌های صنفی داده شده ۳۷۴ واحد نیز پلمب شدند.

سرهنگ رضایی همچنین از توقیف ۱۶۵ دستگاه خودرو و همچنین اعمال قانون برای ۳۶ خودروی دیگر در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.



 کشف ۲۱ فقره سرقت از یک سارق حرفه‌ای در صحنه


فرمانده انتظامی صحنه گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان یک سارق حرفه‌ای دستگیر و ۲۱ فقره سرقت از وی کشف شد.

سرهنگ "بهروز فخری" اظهار داشت: به دنبال سرقت‌های متعدد سیم برق و تجهیزات مخابراتی در صحنه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان صحنه در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ فخری یادآوری کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۱ فقره سرقت تجهیزات برقی و مخابراتی در سطح شهرستان صحنه اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی صحنه در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.