کشف محموله سیگار قاچاق از دو شتر

سرپرست فرمانده انتظامی بندر لنگه از توقیف دو شتر حامل ۳۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سرهنگ "مهراب کاظمی" سرپرست فرمانده انتظامی بندر لنگه سرپرست فرمانده انتظامی بندر لنگه از توقیف دو شتر حامل ۳۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق  خبر داد.

سرهنگ " کاظمی" گفت:در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال مقادیری بار قاچاق را توسط احشام دارند، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع به موقعیت مورد نظر اعزام که با اجرای ایست و بازرسی دقیق، تعداد دو نفر شتر حامل کالای قاچاق که قصد عبور از محور‌های فرعی حوزه پاسگاه لمزان داشتند را شناسایی کرده و در بازرسی از آن‌ها، تعداد ۳۶۰ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط کردند.

سرپرست فرمانده انتظامی بندرلنگه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را برابر اعلام کارشناسان ۱ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: محموله‌های کشف شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با کالای قاچاق تحویل داده شد.

سرهنگ " کاظمی" افزود: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.


انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.