مدیر اداره دامپزشکی اسدآباد:

معدوم سازی ۲۴۶ کیلو انواع فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی در اسدآباد

مدیر اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد ازمعدوم سازی ۲۴۶ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی دراین شهرستان خبر داد.

معدوم سازی ۲۴۶ کیلو گرم انواع فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عادل بصیری محمدپور مدیر اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد گفت: با توجه به تعطیلی تعداد بیش از ۳۰ واحد رستوران و تهیه غذا در شهرستان اسدآباد به علت شیوع کرونا ویروس، اکیپ‌های نظارتی در تعطیلات نوروزی تعداد ۱۲۳ مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی انجام دادند که حاصل این بازرسی‌ها کشف، ضبط و معدوم سازی ۲۴۶ کیلوگرم موادخام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان بود.

او با بیان اینکه این فرآوده‌های خام دامی کشف و ضبط شده از چرخه مصرف جامعه حذف شد، افزود: به همین منظور سه دستگاه خودروی حمل و عرضه غیربهداشتی مرغ زنده و کشتار شده به صورت فله‌ای با هماهنگی و دریافت حکم از مراجع قضایی روانه پارکینگ شدند و پرونده آن‌ها برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است.

مدیر اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد با اشاره به اتمام موفقیت آمیز طرح تشدید بازرسی بهداشتی دامپزشکی اسدآباد در نوروز ۹۹ افزود: براساس وظایف سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر تشدید نظارت بهداشتی از مراکز و اماکن تولید، بسته بندی، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی به منظور تأمین بهداشت عمومی جامعه، اداره دامپزشکی اسدآباد در تعطیلات نوروز اقدام به تشکیل دو اکیپ نظارت و بازرسی ویژه در این ایام کرده بود.

بصیری محمد پور از شهروندان درخواست کرد  ضمن رعایت موارد بهداشتی در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه دامپزشکی مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۲ و یا اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد به شماره تلفن ۳۳۱۴۸۰۲۰ اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان رسیدگی صورت گیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.