به دست آوردن امتیاز در جدیدترین بازی Q-Games با جمع کردن زباله

استودیوی Q-Games در جدیدترین اقدام خود بازی Scrappers را که در آن با جمع کردن زباله امتیاز به دست می‌آورید، عرضه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استودیوی سازنده سری PixelJunk یعنی Q-Games به تازگی یک عرضه غافلگیرکننده از جدیدترین بازی خود در Apple Arcade داشته است. نام این عنوان Scrappers بوده و مانند تمام عناوین Apple Arcade با اشتراک در این سرویس گنجانده شده است.

داستان جدیدترین بازی منتشر شده در اپل آرکید

بر اساس توضیحات نوشته شده در بخش توضیحات App Store، عنوان مذکور داستان دوئل بین ربات‌های زباله جمع‌کن برای ۱ تا ۴ بازیکن است. شما باید بتوانید سریع و به صورت گروهی کار کنید تا زباله‌ها جمع کرده و جوایز خود را افزایش دهید. باقی تیم‌ها سعی در دخالت در وظیفه شما دارند، در نتیجه شما باید به سرعت آن‌ها را کنار زده و به کار خود ادامه بدهید.


بیشتر بخوانید: نگاهی بر عنوان بازسازی شده رزیدنت اویل ۳


به دست آوردن امتیاز در جدیدترین بازی Q-Games با جمع کردن زباله

شما می‌توانید انواع سلاح‌ها و اسکرابر‌ها را تجهیز کرده و کامیون زباله خود را سفارشی کنید. همچنین این بازی از کنترلر‌های DualShock، Xbox بی سیم و MFi پشتیبانی می‌کند. به تازگی در رویداد Nintendo Indie World عنوان PixelJunk Eden 2 معرفی شد. این استودیو با پلتفرم گوشی هوشمند غریبه نیست، زیرا تجربه شبیه‌سازی صدای Eden Obscura را داشته و برای عرضه Frogger in Toy Town کونامی نیز کار کرده است. این عنوان قرار بود در Apple Arcade عرضه شود.

توضیحاتی در توئیتر درباره این بازی منتشر شده که در ادامه آن را مطالعه می‌کنید:

"آیا عاشق ربات‌ها هستید؟ آیا عاشق پول هستید؟ آیا از اینکه زباله روی زمین باشد و جیب شما با یک دستمزد بزرگ پر نشود متنفر هستید؟ بازی شما در دستان PixeUunk است! با سه پلیر دیگر یک گروه تشکیل دهید و در خیابان‌های JunkTown مبارزه کرده و زباله‌ها را از روی زمین جمع کنید! "

به دست آوردن امتیاز در جدیدترین بازی Q-Games با جمع کردن زباله

سرویس اشتراک Apple Arcade حدود ۱۰۰ بازی با قیمت ۵ دلار در هر ماه ارائه می‌دهد. این عرضه همراه با پشتیبانی گسترده از بازی در تلویزیون‌های اپل و همچنین پشتیبانی از کنترلر بی سیم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار