توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی به ارزش ۳ میلیارد و ششصد میلیون ریال در اصفهان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان گفت: ۱۲۰۰ بسته غذایی به ارزش ۳ میلیارد و ششصد میلیون ریال با حفظ کرامت انسانی بین نیازمندان دراصفهان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین روح الله بیدرام رئیس اداره اوقاف وا مور خیریه ناحیه دو اصفهان با اشاره به اقداماتی که از سوی اوقاف در استان برای مقابله با کرونا انجام شده است، گفت: یکی از اقداماتی که در روز‌های اخیر انجام شده و همچنان ادامه دارد، توزیع پک معیشتی است.

رئیس اداره اوقاف وا مور خیریه ناحیه دو اصفهان خاطر نشان کرد: بر این اساس ۱۲۰۰ بسته غذایی به ارزش ۳میلیارد و ششصد میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندانی که توسط مرکز افق امامزاده شمس الدین قائمیه شناسایی شده‌اند طی سه مرحله توزیع شد.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: وقف یکی از برترین و پردوام‌ترین مظاهر احسان و نیکوکاری به مردم و خدمت به همنوعان و کمک به مصالح جامعه و تنظیم امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است

حجت الاسلام بیدرام ادامه داد: با توجه به توصیه‌های بهداشتی و عدم رفت و آمد‌های غیرضروری در سطح شهر با هماهنگی انجام شده، بسته‌های معیشتی توسط هیئت امنا، خادمان بقعه، خیرین و بسیجیان در محل توزیع شد.

او با بیان اینکه این بسته‌های حمایتی شامل ۱۰ کیلوگرم برنج ایرانی، ۲عدد مرغ،۲ کیلو گوشت، دو عدد روغن مایع، حبوبات و ارزش ریالی هر بسته سه میلیون ریال است گفت: بسته‌های مذکور تهیه و به تدریج و طی این ایام توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف وا مور خیریه ناحیه دو اصفهان در انتها خاطرنشان کرد: گسترش روزافزون فرهنگ وقف و اجرای امینانه نیت واقفان علاوه بر ارائه خدمات متعدد به مردم، سبب کاهش بخش عمده‌ای از مسائل و مشکلات جامعه در ابعاد گوناگون نیز می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.