لحظه هولناک ریزش تونل در مسیر پاوه به دهدشت + فیلم

ریزش کوه باعث مسدود شدن دهنه تونل محور ارتباطی" پاوه به دهدشت شد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: به علت بارندگی اخیر تپه مجاور تونل شماره 4 در محور ارتباطی" پاتاوه به دهدشت " دچار ریزش شد.

"علیرضا اتابک" در رابطه با جزئیات این حادثه با بیان اینکه در این حادثه که عصر روز پنجشنبه ۲۱ فروردین ماه ۹۹ رخ داده تونل ریزش نکرده است، افزود: ریزش کوه باعث مسدود شدن دهنه تونل شده و خوشبختانه خسارت و تلفات انسانی نداشت.
وی بیان کرد: تونل و مجموعه کارگاه خسارتی ندیده اند، اما این ریزش باعث مسدود شدن دهنه تونل شده است.

 

 

 

 

 


بیشتر بخوانید: تخریب شدن پل ارتباطی تازه افتتاح شده در لرستان + فیلم


 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: دانلود فیلم ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Alireza Rashiddel
۲۳:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام
طبق تصاویر پرتال تونل، کاملا مشخصه که بخاطر عدم اجرای صحیح پرتال و عدم مقاوم سازی روباره بالای پرتال و انتخاب نادرست محل پرتال این حادثه رخ داده، البته بارندگی هم موثر بوده تو کاهش مقاومت بلوکها
با تشکر کارشناس ارشد تونل
Iran (Islamic Republic of)
ناصراکبری
۱۲:۵۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام خیلی جالبه درست کار نکردن تونل تخریب شده مندازند به گردن رد وبرق تا حسارت ندن ما هم که هیچی نمی فهمیم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۰۳ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
این فقط یه هشدار بود از طرف طبیعت خداوند جل جلاله ، جناب پیمانکار اگر تمامی کارهای اجرای عملیاتتون روی اصول مهندسی و ایمنی بوده باشه پس برو با خودت حساب کتاب کن ببین چند چندی آیا توی رد کردن بیمه کارکنانت و پرداخت سر وقت حقوق و دست مزد دادن به کارگرانت و کارکنانت ظلم و ستم نکردی یا کم حقوق ندادی یا آیا خمس و زکاتت رو به محرومان پرداخت کرده ایی و یا دل بینوایی رو نشکسته ایی و حق خوری و حق کشی نکرده ایی و غیره ... الکی حادثه های مختلف و بلیات طبیعی مثل سیل و زلزله و رانش زمین آتشفشان و طوفان و ریزگرد و حجوم ملخ و خشک سالی و میکروب و یا ویروس کرونا نمی یاد مثل اون چوپانی که آب می بست به شیرهای دوشیده شدش و کم و گران فروشی می کرد سیل اومد گوسفنداشو برد توی این جهان همه چیز حساب و کتاب دارد با خودت چند چندی . والسلام و صلوات التماس دعا والتماس تفکر .
Bulgaria
ایرج
۲۲:۴۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
هنوز شما قبول نداری که ساخت تونل یک کار فنی است و استحکام آن نیز تنها به رعایت اصول فنی بستگی دارد . اگر خلاف آن بود باید در کشوری مانند آلمان که مردم شراب می خورند و اغلب آن ها اسلام را قبول ندارند باید هر روز چند تونل ریزش کنه ...
آخرین اخبار