جشن‌های نیمه شعبان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: امسال  برنامه‌های عید نیمه شعبان به گونه‌ای طراحی شد که با تجمع همراه نباشد.

جشن‌های نیمه شعبان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان، روح الله وجدی هویدا رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان  افزود: با تبریک نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا و برخی رخداد‌هایی که در سراسر دنیا در پی این بیماری اتفاق افتاد، نشان داد که بی‌عدالتی در دنیا بیداد می‌کند.

اوافزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند "بشر با پیشرفت‌های حیرت‌آور احساس آرامش نمی‌کند" و حالا بیش از از هر زمان دیگری جوامع بشری نیاز به یک منجی را احساس می‌کنند و بیش از پیش در انتظار فرج و ظهور امام زمان (عج) هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به این که عید نیمه شعبان از مهم‌ترین اعیاد شیعیان و ایرانیان است گفت: هر ساله در سراسر کشور از جمله استان و شهر همدان در این ایام جشن‌های با شکوهی برگزار می‌شد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز برنامه‌های متنوعی تدارک می‌دید. این مسئول بیان کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی این جشن‌ها به صورت مرسوم خود برگزار نشد و سازمان نیز جشن‌ها و برنامه‌های خود را برای عید نیمه شعبان به گونه‌ای طراحی کرد که با تجمع همراه نباشد.

وجدی هویدا با اشاره به برخی از اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در نیمه شعبان ۹۹ اظهار داشت: فضاسازی و نصب بیلبورد و بنر با موضوع تبریک میلاد با سعادت منجی عالم با کمک شهرداری‌های مناطق و سازمان سیما و منظر شهرداری از جمله اقدامات سازمان در نیمه شعبان امسال بود.

او با اشاره به طراحی، چاپ و نصب دیوارنگاره بزرگ میدان آرامگاه بوعلی با موضوع تعجیل برای ظهور حضرت مهدی (عج) به عنوان یکی دیگر از اقدامات این سازمان گفت: در شب نیمه شعبان نیز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در یکی از مجتمع‌های مسکونی اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی از جمله اجرای سرود، مدیحه‌سرایی و نورافشانی کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان این که این مراسم از سیمای مرکز همدان به صورت مستقیم پخش شد و ساکنان مجتمع از پنجره‌های منازل خود شاهد این جشن بودند عنوان کرد: نورافشانی بزرگی نیز در شب میلاد منجی عالم در مجتمع فرهنگی عین القضات همدانی برگزار شد.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: شهرداری ، نیمه شعبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار