افزایش رقابت پذیری صادراتی واحد‌های صنعتی

سطح رقابت پذیری بنگاه‌های کوچک و متوسط در صادرات را از طریق شرکت‌های مدیریت صادرات و کنسرسیوم‌های صادراتی ارتقاء خواهیم داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: در سال جهش تولید و به منظور حمایت همه جانبه حجم فعالیت‌ها و برنامه‌ها گسترده‌تر خواهد شد تا صنعتگران و فعالان اقتصادی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از آن‌ها بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: با تمام توان از واحد‌های صنعتی و بنگاه‌های کوچک و متوسط حمایت و محافظت می‌کنیم تا واحد‌ها از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و با قدرت به تولید مشغول فعالیت باشند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ما بایستی تولید را به جایی برسانیم که در زندگی مردم اثر بگذارد.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: در سال جهش تولید برای حمایت از تولید و سرمایه گذاران صنعتی، مشوق‌ها اختصاص می‌یابد و در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی آمادگی هرگونه همکاری برای تقسیط در حق انتفاع را داریم، زیرا معتقدیم صنعت موتور محرکه اقتصادی بوده و ایجاد اشتغال، توسعه تجاری و افزایش ارزش افزوده از تاثیرات مهم حوزه صنعت در تمام مناطق استان به شمار می‌رود.

مهدی زاده افزود: شهرک‌های صنعتی مهمترین بستر در زمینه تولید و اشتغال و جذب سرمایه گذار بوده که تمام الزامات جهش تولید را با در اختیار قراردادن زیر ساخت‌های لازم برای استقرار واحد‌های صنعتی و فعالیت سرمایه گذاران صنعتی فراهم کرده تا ارتقای تولید و افزایش اشتغال، امسال هم محقق شود و شاهد جهش تولید و پیشرفت واحد‌های صنعتی باشیم.

خراسان رضوی با ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ۴۰ شهرک قابل واگذاری زمینه استقرار ۲۶۳۱ واحد صنعتی و اشتغال ۷۵ هزار ۶۷۸ نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.