پروژه واریانت راه ایلام میشخاص همچنان بلاتکلیف است

بیش از ٢٠ماه از تحویل پروژه راه ایلام میشخاص میگذرد، اما همچنان پیشرفت قابل توجهی نداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ واریانت ایلام میشخاص که به منظور تسهیل در تردد خودرو‌ها و حذف نقاط حادثه خیز این مسیر انجام شده است، اما همچنان پیشرفت قابل توجهی در آن مشاهده نمی‌شود.

خسروی زاد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با اشاره به اینکه مهلت تحویل و تکمیل این پروژه در شرایط پیمان ۱۴ ماه قید شده، اما بیش از شش ماه نیز از مهلت قد شده آن گذشته است گفت: با توجه به نظارت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان از واریانت پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته و این پیشرفت رضایت بخش نبوده است.

خسروی زاد اضافه کرد : در راستای احیای حقوق عامه، دادستانی نسبت به تذکر پیمانکار واریانت میشخاص در اسفند ماه ۹۸ اقدام نموده که متاسفانه پیمانکار از مهلت تذکر تا کنون فقط اقدام به نواقص ایمنی در قالب نصب تابلوی‌های راهنمایی و رانندگی نموده است.

او افزود: با توجه به جلسه‌ای که امروز در دادستانی و با حضور معاون راه و شهرسازی تشکیل شده مصوب شده که چنانچه ظرف مهلت ۱۰ روز پیمانکار این پروژه نسبت به تحویل پروژه در روز‌های آینده اقدام نکند راه و شهرسازی مکلف است نسبت به خلع و ید پیمانکار اقدام نماید.

گفتنی است تا کنون یک میلیارد تومان اوراق به پیمانکار برای تحویل پروژه پرداخت شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.