در بسته حوادث ۲۰ فروردین ۹۹ بخوانید؛

کشف ۱۱ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش در اهواز

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهار شنبه ۲۰ فروردین ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف حشیش در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز  گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان وتوزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران کلانتری ۱۷ با کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی به عمل آمده از منزل متهم مقدار ۱۱ کیلو ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، تصریح کرد: همکاری مردم با پلیس عامل مهمی در توسعه امنیت پایدار است و از شهروندان خواست موارد مشکوک را از طریق شماره تماس ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

دستگیری سارق حرفه‌ای در اهواز

سرهنگ حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: در پی چند فقره سرقت از منازل در سطح اهواز، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی محل اختفاء سارق حرفه‌ای را در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و طی یک عملیاتی دستگیر و با هماهنگی مقام قضائی به پایگاه شرق آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ حسین نژاد در پایان تصریح کرد: تلاش در جهت شناسایی سایر مالباختگان و همچنین همدستان سارق ادامه دارد.

 ۱۰۰ کیلو  گرم مواد مخدر در اهواز به دست پلیس رسید

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با هدف برخورد قاطعانه با عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر آگاه شدند.

او افزود: ماموران پلیس یک دستگاه کامیون حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند که در بازرسی از کامیون ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیرکه پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.