ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم مبارزه با کرونا در سیستان و بلوچستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: این ستاد از همان ابتدای شیوع کرونا به مدد کادر بهداشت و درمان برای مقابله با این ویروس رفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا راشکی مدیرکل ستاد مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: این ستاد از همان ابتدای شیوع کرونا با راه‌اندازی قرارگاه امدادی و جهادی در این استان به مدد کادر بهداشت و درمان برای مقابله با این ویروس رفته است.

او افزود: ضدعفونی کردن اماکن عمومی و تولید ماسک از مهمترین اقدامات قرارگاه جهادی این ستاد در سیستان و بلوچستان بوده به طوریکه تاکنون بیش‌از ۳۱ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک در استان تولید و بین نیازمندان توزیع شده است.

او ادامه داد: همچنین تهیه سه هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده سطوح و توزیع چهار هزار و ۱۰۰ بسته بهداشتی از دیگر اقدامات این ستاد در سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان غربالگری، چاپ بروشور و آگاهی از ویروس کرونا، اهدای بسته‌های غذایی و آب معدنی به مدافعان سلامت را از دیگر اقدامات این ستاد در مسیر مقابله با ویروس کرونا در استان عنوان کرد.

اوگفت: همچنین نیرو‌های جهادی این ستاد با شناسایی خانواده‌های دارای بیمار کرونا اقدام به توزیع بسته‌های بهداشتی بین آنان کرده است.

راشکی تاکید کرد: مبارزه با این ویروس تا ریشه کنی آن ادامه خواهد داشت و این ستاد تا آخرین لحظه در کنار مدافعان سلامت خواهد بود.

او همکاری مردم در قرنطینه خانگی را موثرترین و کوتاه‌ترین راه برای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار