طرح ورزش در خانه در خراسان رضوی اجرا می شود

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بعد از شیوع بیماری کرونا و الزام به تعطیلی اماکن ورزشی طبق دستور دفتر توسعه ورزش همگانی، طرح ورزش در خانه در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هانیه امانی رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بعد از شیوع بیماری کرونا و الزام به تعطیلی اماکن ورزشی طبق دستور دفتر توسعه ورزش همگانی طرح ورزش در خانه در تمام استان‌ها اجرا می شود.
 
او ادامه داد: بر اساس این طرح روسای گروه توسعه ورزش همگانی استان‌ها هر روزانه گزارش کار خود را ارائه می کنند و بعد از بررسی توسط کارشناسان دفتر هر روز جدول عملکرد استان‌ها اعلام خواهدشد.
 
رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تشکر از روسای ورزش و جوانان شهرستان‌ها و همچنین هیات‌های ورزشی استان که صمیمانه همکاری کردند از تلاش‌های بی وقفه مربیان و ورزشکاران و باشگاه‌ها تقدیر کرد و گفت: با حمایت مدیر کل محترم ورزش و جوانان عملکرد‌ها رصد می شود و ارزیابی سه ماهه اول سال ۹۹ بر این اساس خواهد بود و حتی بودجه از محل ورزش همگانی در نظر گرفته خواهد شد.
 
امانی افزود:  تا کنون بیش از ۵ هزار کلیپ و پوستر برای اینجانب ارسال شده مسابقات ورزش در خانه هر روز انجام می شود و همچنین در چند رشته ورزشی از جمله دارت و باستانی مسابقات آنلاین داریم، به دستور وزارت صفحه اینستاگرامی با آدرس https://instagram.com/khorasan__hamegani53?r=nametag ،گروه‌های توسعه ورزش همگانی برای آگاهی مردم و همچنین کلیپ‌های آموزشی برای عموم در نظر گرفته شده است.
 
او ضمن تشکر از دکتر کرمی کارشناس دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت که شبانه روز اخبار استان‌ها را انعکاس می دهند، تصریح کرد: از تمام روسای هیات ها‌ی ورزشی و روسای ورزش و جوانان شهرستان‌ها تقاضاداریم این طرح را جدی بگیرند و در همگانی کردن ورزش پویایی و نشاط خانواده‌ها و کشف استعداد‌ها تلاش مضاعف کنند تا انشالله به یاری خداوند ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم.
 
رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از زحمات هیات بولینگ و بیلیارد و پزشکی ورزشی و همگانی تشکر کرد و گفت: هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی و فوتبال و اداره ورزش و جوانان مشهد و قوچان در اجرای این طرح تا کنون پیشتازند.
 
انتهای پیام//ب.ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.