تولید روزانه یکهزار دست لباس بیمارستانی در منطقه آزاد ارس

یک واحد تولیدی با ظرفیت تولید روزانه یکهزار دست لباس بیمارستانی فعالیت خود را در منطقه آزاد ارس آغاز کرد.

تولید روزانه یکهزار دست لباس بیمارستانی در منطقه آزاد ارسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،صدفی مدیرعامل شرکت تولیدکننده لباس بیمارستانی امروز دوشنبه در بازدید ۲ تن از اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس از نحوه فعالیت آن گفت: با توجه به نیاز مراکز درمانی و تجهیزات گسترده‌ای که در زمینه دوخت و خیاطی در این شرکت فراهم شده، به طور موقت تولید لباس بیمارستانی را آغاز کردیم.

او افزود: پیش از این مقرر بود در این شرکت روزانه بالغ بر۱۵۰۰ دست کت و شلوار تولید شده و یک سوم آن به کشور‌های ترکیه لهستان و یونان صادر شود که در ماه‌های آتی مجددا به تولید آن می‌پردازیم.

اوگفت: این شرکت ظرفیت اشتغال و جذب برای ۳۲۰ نفر را دارد که در فاز اول ۱۰۰ نفر جذب می‌شوند.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور با مساعدت سازمان منطقه آزاد ارس، چندین شرکت تولیدی با تغییر خطوط خود اقدام به تولید انواع اسپری و محلول‌های ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش و اسپان باند کرده‌اند.

منطقه آزاد ارس با بیش از ۷۰ هزار هکتار وسعت به مرکززیت شهر جلفا در ۱۳۰ کیلومتری شمال غرب تبریز در مجاورت جمهوری‌های آذربایجان و ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان واقع شده و با ترکیه کمتر از ۱۳۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار