آغاز فعالیت کارگاه تولید ماسک

با حضور نیروهای جوان کارگاه تولید ماسک به همت گروه جهادی شهید سامی لعالی مینوشهر در این شهر مرزی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مسلم عبدیان مسئول گروه جهادی شهید سامی لعالی مینوشهر  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جوان کشور گفت: به روان پاک همه شهدای گرانقدر به ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای ۳۱ شهریور اهواز و همچنین شهید سامی لعالی درود و سلام می فرستم و به آنها ادای احترام می کنم.

او در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت های جهادی در منطقه گفت: مردم منطقه هم اکنون در قرنطینه هستند و باید به آنها کمک شود که ما هر کاری از دستمان بربیاید انجام می دهیم.

مسئول گروه جهادی شهید سامی لعالی مینوشهر با بیان اینکه مردم مینوشهر به کمک مسئولان و خیران نیاز دارند عنوان کرد: خوشبختانه برای رفع نیاز مردم کارگاه تولید ماسک گروه جهادی شهید سامی لعالی مینوشهر در این شهر راه اندازی شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

عبدیان گفت: از هفته های گذشته مکان راه اندازی کارگاه تولید ماسک را آماده کرده بودیم که خوشبختانه با همت خیران این کارگاه شروع به کار کرد.

مسئول گروه جهادی شهید سامی لعالی مینوشهر تصریح کرد: به دلیل اینکه مردم نیاز مبرم به ماسک دارند پس از تولید بلافاصله این اقلام توسط گروه جهادی شهید سامی لعالی مینوشهر در اختیار مردم قرار می گیرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.