محمودزاده: اراده مسئولان فدراسیون فوتبال، ادامه مسابقات لیگ برتر است

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: مسئولان فدراسیون تصمیم دارند رقابت‌های لیگ نوزدهم ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر فوتبال درباره ادامه برگزاری مسابقات اظهار داشت: با توجه به صحبت‌های اعضای سازمان لیگ برتر و همچنین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمامی مسابقات ورزشی به حالت تعطیلی در آمد و با توجه به این که مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در ارجحیت قرار دارد؛ فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر تصمیم گرفتند مسابقات را لغو کرده و ما هم به مانند تمامی باشگاه‌ها منتظر هستیم تا ببینیم در آینده چه تصمیمات جدیدی گرفته می‌شود.


بیشتر بخوانید: ارسال لایحه جدید پرسپولیسی‌ها به فیفا


رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر فوتبال درباره اینکه آیا رقابت‌های لیگ برتر و همچنین لیگ دسته اول ادامه پیدا می‌کند یا خیر بیان داشت: در چند روز گذشته برخی صحبت‌ها در فضای مجازی صورت گرفته شده بود مبنی بر این که سازمان لیگ قصد دارد مسابقات فوتبال را تعطیل کند، اما من به شما می‌گویم که هیچ مقام رسمی تا به امروز درباره لغو مسابقات فوتبال هیچ صحبتی انجام نداده و اراده مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بر این است که مسابقات ادامه پیدا کند. هر چند اولویت اول و اصلی ما در این شرایط سلامتی ورزشکاران است.

محمودزاده ادامه داد: همان طور که گفتم این صحبت‌هایی که چند روز اخیر به میان آمده به هیچ وجه درست نیست. حتی ما برای چگونه برگزار کردن ادامه رقابت‌های فوتبال مراحل مختلفی را تعریف کرده ایم. در خصوص رقابت‌های لیگ برتر، لیگ دسته اول، دوم و سوم که هر کدام به صورت هرم به یکدیگر وصل هستند و همچنین صعود و سقوط تیم‌ها به دسته‌های بالا و پایین‌تر تصمیماتی گرفته شده است و همان طور که گفتم منتظر هستیم تا هر زمان که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد که شرایط به حالت عادی برگشته مسابقات را پیگری کنیم.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره پیشنهاد برخی از باشگاه به برگزاری مسابقات لیگ گفت: این پیشنهادات می‌تواند برای ما بسیار مفید باشد. اما امیدوارم این صحبت‌ها منجر به تحلیل رسانه‌ای نشود و به مانند صحبت‌هایی که در چند روز گذشته مبنی بر تعطیلی مسابقات به خصوص لیگ دسته اول به میان آمده بود نشود و همان طور که گفتم رقابت‌های لیگ برتر به همراه لیگ دسته اول، دوم و سوم به یکدیگر مرتبط هستند و شکل گیری صعود و سقوط تیم‌ها هم باید به یک شکل صورت گیرد.


بیشتر بخوانید: دستور مدیرعامل به کارمندان باشگاه استقلال: دورکاری کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار