جنگ روانی / رسانه‌هایی که با شایعه پراکنی تنها یک هدف را دنبال می کنند + فیلم

رسانه های دشمن با شایعه پراکنی در تلاشند تا اذهان عمومی جامعه را مشوش کنند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بکه های بیگانه و رسانه های دشمن با دروغ پراکنی و شایعه سازی در تلاشند تا آرامش ذهنی کشور ما و همینطور جهان را برهم زنند.

 

 

 

 


بیشتر بخوانید: وقتی کرونا دست مدعیان گردش آزاد اطلاعات را رو می‌کند!


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
ترامپ دستش به خون مردم آمریکا هم آغشته شد،او با اتهام اینکه ویروس کرونا ساخت آمریکا واسرائیل هست، وخوب هم می داند که هست. پس دستش را باز گذاشت تا مردم آمریکا قربانی زیاد این ویروس شوند. تا به اذهان دنیا بگوید، اگر ما ساخته بودیم به خودمان آسیب نمی رساند. در حالی که رئیس جمهوران آمریکا برای خوش خدمتی به اسرائیل، همه آمریکا را هم قربانی می کنند. مصداق این حرف حمله یازده سپتامر2001 به سه ساختمان در نیویورک که حدود3000هزار آمریکایی را زیر خاک مدفون کرد. تا اسرائیل چند وقت دیگر به حیاتش ادامه دهد.
Canada
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
کیه که این بی وجدانها و بی معرفیت ها و بی اخلاق ها را نشناخته باشه .مزدور و جیره خوارند و فقط مثل طوطی سخن چین هر چه بهشون. دستور میدهند .همان را .میگویند .حتی خودشون هم به چرندیات و مزخرافات شون باور ندارند .هیچ کس دنبال شون نمیکنند .چونکه ذات خبیث و شیطانی شون رو شده .روی سیاه هستند .این عجوزه ها و فسیل ها و زیر خاکی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
این آمریکایی ها ثابت کرده اند که واقعاً ببر کاغذی هستند و فقط با شیطنت و نفاق و هوچی گری سعی می کنند دیگران را بترسانند اما ما آنها را خوب می شناسیم ، حتی قدرتشان هم واقعی بود ، ما سر سوزنی از آنها ترس نداریم و اگر قصد آتش افروزی داشته باشند خواهند فهمید که یک من ماست چقدر کره دارد .
آخرین اخبار