بسته شدن ورودی روستاهای حفار غربی و شرقی و دیگر روستاهای مقصد گردشگری

فرماندار ویژه خرمشهر از بسته شدن ورودی روستاهای حفار غربی و شرقی و دیگر روستاهای مقصد گردشگری جهت جلوگیری از ورود مهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر گفت: ورودی روستاهای حفار غربی و شرقی و دیگر روستاهای مقصد گردشگری در خرمشهر جهت جلوگیری از ورود مهمانان نوروزی و بدر کردن روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت) در آنها با کمک دهیاران بسته شد.

او ادامه داد:همچنین ورودی های ساحلی و ورودی ها به سمت شهر این روستاها بسته شده و حتی آمد و شد ساکنان نیز کنترل میشود.

فرماندار ویژه خرمشهر ادامه داد: ورودی های بلوارهای ساحلی خرمشهر برای جلوگیری از تجمع یا حضور مردم و مهمانان در سیزده بدر توسط عوامل شهرداری در حال بسته شدن است،ماموران موظف شدند از حضور مردم در پارک ها و بوستانها در روز سیزدهم جلوگیری کنند.

حیدری گفت:از نیروهای مردمی ، جهادی ‌، بسیج ، سمن ها ، نیروی انتظامی، دهیاران و معتمدین خواسته شده تا حد توان از تجمع مردم در محلات و کوی ها برای دید و بازدید عید جلوگیری کنند.

او افزود:با توجه به افزایش تعداد مبتلایان کرونا به ۷۱ نفر، هرگونه تجمع بدلیل احتمال شیوع بیشتر این بیماری تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

فرماندار ویژه خرمشهر از تمامی مردم خواست ضمن ماندن در منازل هرچه سریعتر در سامانه سلامت وزارت بهداشت به طرح خود غربالگری بپیوندند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.