اخبار حوادث امروز یازدهم فروردین ماه ۹۹؛

از حریق منزل مسکونی بدون تلفات جانی تا حریق یک باب مغازه در آبادان

مهم‌ترین حوادث امروز (یازدهم فروردین سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث امروز (یازدهم فروردین ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

حریق منزل مسکونی در خرمشهر

شهرام بختیاری مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهردر گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۳:۱۵دقیقه  یک مورد حریق منزل مسکونی ، واقع در منطقه طالقانی  اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱ (مرکزی ) به محل حادثه اعزام شدند.  

حریق منزل مسکونی بدون تلفات جانی

او با بیان اینکه  آتش نشانان ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه آتش را به وسیله آب اطفاء کردندافزود:خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت  .  

  مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهرادامه داد:  علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.          

      

حریق یک باب مغازه در ابتدای خیابان عروسیه

سعید بریزی مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:طی تماس شهروندان در ساعت ۱۷:۳۹ حادثه حریق یک باب مغازه به آدرس ابتدای خیابان عروسیه(فروشگاه سید ارزونی ) به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده که بلافاصله دو گروه امداد و نجات و اطفائیه به محل حادثه اعزام شدند و در ساعت ۱۷:۴۳ به محل حادثه رسیدند.

از حریق منزل مسکونی بدون تلفات جانی تا حریق یک باب مغازه در آبادان

او با بیان اینکه آتش نشانان به محض رسیدن به محل  حادثه  عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق را آغاز نموده اند  افزود:به دلیل گستردگی حریق عملیات اطفاء همچنان ادامه دارد و علت حادثه در دست بررسی میباشد.

  انتهای پیام/ د                                                  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.