چراغ سبز مسئولان دورتموند برای فروش سانچو

مسئولان تیم فوتبال دورتموند تمایل خود برای فروش سانچو را اعلام کردند.

چراغ سبز مسئولان دورتموند برای فروش سانچوبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جادون سانچو ستاره ۲۰ ساله تیم فوتبال دورتموند مورد توجه بسیاری از از تیم‌های متمول اروپایی قرار گرفته است. یکی از این تیم‌هایی که به شدت مصر است تا این ستاره جوان را به خدمت بگیرد، تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس است. این تیم حاضر است برای خرید این بازیکن تا ۱۰۰ میلیون یورو هزینه کند.

هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل تیم فوتبال دورتموند گفت: ما در نظر داشتیم که اگر سانچوبخواهد تیم ما را ترک کند، مقصد بعدی او یک تیم بوندسلیگایی باشد. اما ما به نظر بازیکنان احترام می‌گذاریم. اگر سانچو بخواهد از تیم جدا شود با او موافقت می‌کنیم، اما باشگاه‌های متمول بدانند حاضر نیستیم او را ارزان بفروشیم.

سانچو تا سال ۲۰۲۲ با تیم دورتموند قرارداد دارد. او در این فصل در ۳۵ بازی برای زنبور‌ها به میدان رفته است که حاصل آن ثبت ۱۷ گل و ۱۹ پاس منجر به گل بوده است. طبق سایت ترانسفر مارکت اکنون قیمت این بازیکن به ۱۴۳ میلیون دلار سیده است.

البته سانچو فصل گذشته هم از تیم فوتبال منچستر یونایتد پیشنهاد داشت، اما تصمیم گرفت تا در تیم دورتموند بماند. شنیده‌ها حاکی از این است که خود این بازیکن هم تمایل دارد تا به اولدترافورد (ورزشگاه اختصاصی تیم منچستر یونایتد) برود.

در صورت پیوستن سانچو به شیاطین سرخ، پیراهن شماره ۷ به او اختصاص می‌یابد. البته این شماره برای بازیکنانی مثل الکسیس سانچز، آنخل دیماریا، ممفیس دپای و مایکل اون خوش یمن نبود. سانچو این فرصت را خواهد داشت تا طلسم بد یمن بودن این شماره در تیم منچستر یونایتد را بشکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار