انجام یک هزار و ۴۱ بازدید از تاسیسات گردشگری سطح استان کرمانشاه

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از یک هزار و ۴۱ بازدید از تاسیسات گردشگری سطح استان با هدف بررسی روند اجرای دستورالعمل پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهعلی صابر معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت : در این بازدید‌ها یک واحد هتل و هشت واحد خانه مسافرغیرمجاز پلمب و ۶۵ واحد تذکر و اخطار دریافت کردند و به هشت مورد از شکایات در سامانه نظارت خدمات سفر نیز پاسخ داده شد که منجر به رضایت مسافران شد.

او گفت : از تمام تأسیسات اقامتی قبل از نوروز بازدید و در اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

این مسوول افزود: استان کرمانشاه دارای ۲۷ واحد هتل، ۳ واحد هتل آپارتمان، ۱۹ واحد مهمانپذیر، ۱۵ واحد مجتمع گردشگری، ۷ واحد پذیرایی بین راهی منفرد، ۳۲ واحد پذیرایی بین راهی، هفت واحد سفره خانه سنتی، ۵۴ واحد خانه مسافر مجاز، یک شرکت خانه مسافر، ۷۳ دفتر خدمات مسافرتی، چهار آموزشگاه گردشگری و ۲۶ واحد اقامتگاه بوم گردی است.

صابر گفت: در ایام نوروز نیز یک‌بار کلیه تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه به همراه نمایندگان بهداشت، دامپزشکی و اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان مورد بازدید قرار گرفتند. 

او گفت: از اقدامات موثر در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان می‌توان به ابلاغ ضوابط اجرایی پروتکل بهداشتی به همه شهرستان ها، تعطیلی محوطه‌های تاریخی و تفرجگاه‌های گردشگری، مکاتبه با دفاتر خدمات در رابطه با برگزار نکردن تور‌های داخلی، همکاری با اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان برای برخورد با واحد‌های اقامتی غیرمجاز و برگزاری جلسات با دستگاه‌های درگیر در بحث سفر اشاره کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار